Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puhelinmyyjällä on tuntipalkka

Vierailija
09.04.2007 |

eikä ollenkaan provikoita myynnin mukaan, paljonko tuntipalkka yleensä on? Mikä on alin palkkaus, millä suostuisit alkamaan puhelinmyyjäksi, jos ei olisi provikoita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran rankkaa työtä, että kyllä provikkapalkkaus on se oikea palkkaustapa (eli ne jotka tekee hyvää työtä, saa siitä palkankin).

Vierailija
2/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuului tuntipalkkakin joka noin 7e paikkeilla ja siihen sit provikat päälle. Työkkärissä sanoivat että aika surkeeta jos pelkkä provikka ja laitontakin, näin silti jossain firmoissa on. Työ sinänsä on sitä mitä on ja riippuu ihmisestä sopiiko vai ei. Minulle ei sopinut vaikka jonkin verran sainkin myytyä mutta luonto pisti vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos heillä olisi joku kiinteä palkkaus. Jos työskentelevät provikka palkalla niin ovat ärsyttävän tuputtavia eivätkä kuuntele jos sanoo että ei ole kiinnostunut kun tuputtavat vaan puoliväkisin etä saisivat sitä palkkaakin.

Vierailija
4/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräässä paikassa olevan tuntipalkka. Harmi vain, kun ilmoituksessa ei mainita palkan suuruutta... Laitoin kuitenkin hakemuksen. Jos ottavat yhteyttä, pitää sitten kysyä, paljonko palkka tarkalleen on. Millä tuntipalkalla te olisitte valmiita lähtemään tuohon hommaan? Mikä on " kannattavaa" ?

ap

Vierailija
5/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka riippuu paljolti paikasta..

yhdistelmäpalkka on n. 3,40e +provisio myynnin mukaan

tuntilaisena palkka n. 7e tunti

Vierailija
6/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin puhelinmyyjänä ja tienasin 10 e/h. Suurin osa tienasi alle 5e/h.

Suomessa ei ole minimipalkkalakia. Jotkut joutuivat työkkäristä karenssiin, kun lopettivat työt, josta olisi tienannut 3e/h.