Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehistä tulee aina ärsyttäviä kun on oltu pidempään yhdessä?

Vierailija
06.09.2025 |

Siis joka ikinen kerta. Oli mies ollut kuinka ihana tahansa vaikka sen ensimmäisen vuoden niin aina ne muuttuu ja huonompaan suuntaan.

Esimerkiksi nykyinen mieheni oli aivan ihana eikä hänessä ärsyttänyt mikään, koska hän oli mitä mahtavin tyyppi ja kiltein.

Nykyään on kuitenkin jotenkin välillä todella rasittava. Jos meillä vaikka jokin kodinkone hajoaa, niin vaikka meillä on rahaa niin hän ei vain saa aikaiseksi, että lähtisimme hakemaan uutta. Vasta sitten, kun olen tarpeeksi kauan sanonut ja sanonut ja sanonut!! 

Ei ymmärrä lastenkaan tarpeita. Vaunuja emme olisi kuulemma tarvinneet aikoinaan ja nykyään lapset eivät tarvitse vaatteita ymsyms. Kaikki jää minun kontolle. Mies sanoo kaikkeen aina ei. 

Hän on myös monissa kodin pikku askareissa uskomattoman saamaton. Eräskin taulu oli puolivuotta maassa, kunnes kyllästyin ja laitoin sitten itse.

Kuitenkin olettaa ruoan vain tulevan naaman eteen ja pyykkien peseytyvän itsekseen jne.

Saadaan lapset suhteellisen harvoin hoitoon ja sitten kun ovat hoidossa niin ei puhettakaan että tehtäisiin mitään vaan hän käyttää ajan joko nukkumiseen tai puhelimen selailuun. Yksinään sitten siivoilen huushollia. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vikahan on sinussa. Mene vaikka terapiaan. 

Vierailija
2/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut ärsyttävää mun puolisosta. Hän on ihana.

Vierailija
4/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vikahan on sinussa. Mene vaikka terapiaan. 

No ei tässä terapiaan jouda 😂 

Vierailija
5/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun miestä ei voi muuttaa, ainoastaan omaa suhtautumistaan häneen. Nyt olet siis muuttanut suhtautumisesi tuomitsevaksi.

Vierailija
6/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut ärsyttävää mun puolisosta. Hän on ihana.

Sinä onnekas

Vierailija
7/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehno provo. -5/5

Vierailija
8/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ei tykkää kimppapimpasta.  Kokeile sinäkin pitää vaan yksi mies kerrallaan.

Vierailija
9/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki astunut kuvioihin. Pitää suhdettanne itsestäänselvyytenä.

Vierailija
10/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kun miestä ei voi muuttaa, ainoastaan omaa suhtautumistaan häneen. Nyt olet siis muuttanut suhtautumisesi tuomitsevaksi.

Totta kai olen muuttanut suhtautumista tuomitsevaksi, koska hän on muuttunut saamattomaksi ja toisinaan myös ilkeäksi. Jos olisi alusta asti ollut samanlainen niin olisi ollut rehdimpi aloitus suhteelle, mutta kun ei! Nämä piirteet tulevat esiin vasta myöhemmin.

Vierailija
11/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee kuinka monta miestä sulla on ollut`? Sanot, että muuttuu vuodessa. Vuoden väleinkö sulla kumppani vaihtuu?

Vierailija
12/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sovitte päivän, että pesukonetta mennään katsomaan giganttiin tiistaina kello jotain. Ja se kirjataan kalenteriin. Jos peruuntuu, niin etsitään toista päivää. Ei liikaa menoja sinne, yksi kerrallaan joskus. Lepoa ja vapaa-aikaa pitää olla.

Vierailija
13/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutut pihtaajaksi, kuten kaikki muutkin naiset. On se kumma, kun pihtaus alkaa kohta, vaikki kaikki oli niin ihanaa!

Vierailija
14/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali... ittehän oot osasi valinnut hyvä että mies on aikaan saamaton niin on sinullakin  jotain muutakin tekemistä kuin valivali valittaa.

Vierailija
15/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arki astunut kuvioihin. Pitää suhdettanne itsestäänselvyytenä.

Minkälainen nainen täytyisi olla, jotta ei alettaisi pitämään itsestäänselvänä?

Aina sanotaan, että kyllä naisen täytyy kokata, siivota ja laittautua jne!! Mies haluaa olla mies yms paskaa. Ja mitä tästä saa palkaksi? No sen että olet itsestäänselvä. 

Vierailija
16/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on huono itsetuntemus. Luulevat tietävänsä mitä haluavat ja mihin pystyvät. Naisen kontolle jää kaikki. Pitää pystyä päättelemään kaikki miehen puolesta sen lisäksi että joutuu tekemään kaiken. Puolet ei varmaan edes tajuaisi jos vaimon paikalle vaihtuisi anoppi. Olisivat yhtä tyytyväisiä tai vielä tyytyväisempiä elämäänsä seksielämä mukaanlukien.

Vierailija
17/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, ap!

Vierailija
18/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse muutut pihtaajaksi, kuten kaikki muutkin naiset. On se kumma, kun pihtaus alkaa kohta, vaikki kaikki oli niin ihanaa!

Luuletko sä että kukaan nainen edes voi haluta miestä joka on saamaton lapanen :D? Hieman toisenlaista miestä kyllä naiset haluaa

Vierailija
19/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen nimittäjä olet sinä. Joku sinussa pilaa suhteesi. Ei miehet.

M47

Vierailija
20/29 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sovitte päivän, että pesukonetta mennään katsomaan giganttiin tiistaina kello jotain. Ja se kirjataan kalenteriin. Jos peruuntuu, niin etsitään toista päivää. Ei liikaa menoja sinne, yksi kerrallaan joskus. Lepoa ja vapaa-aikaa pitää olla.

Siis voi elämä että mua raivostuttaa tämä että miestä pitäisi pitää vähän niinkuin vajaana päästään ja kertoa hänelle mitä milloinkin tehdään. Jos nyt ajatellaan, että hellamme hajoaa niin mulle on päivänselvää, että uusi haetaan mitä pikimmiten, mutta jos olet mies niin ei ymmärrä. Aivan kuin sieltä päästä puuttuisi jotain todella tärkeää.