Montako kertaa olet tänään kirjoitettuasi vastauksen saanut ilmoituksen "Etsimääsi sivua ei löytynyt"
Kommentit (8)
Joka päivä. Varmaan tuhansia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin montako kertaa TÄNÄÄN.
Ennen oli asiat paremmin, nyt huomaa että uliulilaudalta tänne valunut pidemmän aikaa porukkaa, ja osa aloituksista sen mukaisia. Ainahan täällä on ollut palstaspämmääjiä, mutta viime vuosia naisia halventavat aloitukset (esim. tänään kostuuko sinulla nainen kun kuulit k-kauppiaan irtisanoneen vammaisen- tyylinen aloitus) ovat lisääntynyt rajusti ja niitä menee poistoon varmasti kymmeniä päivässä. Täällä oli joskus ihan asiallista ja rakentavaa keskustelua, mutta se hukkuu nykyisin kaiken roskan sekaan.
Joka päivä monta kertaa ja mun mielestä ne on olleet ihan asiallisia keskusteluja. Mo de on kännissä tai vaan sit veemäinen?
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä monta kertaa ja mun mielestä ne on olleet ihan asiallisia keskusteluja. Mo de on kännissä tai vaan sit veemäinen?
Palstalaisia kiinnostaisi kovasti millaiset ohjeet Sanoma on antanut modelle. Mutta nehän on tietysti salaiset. Eihän tyhmille palstalaisille voi kertoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin montako kertaa TÄNÄÄN.
Ei YHTÄÄN. mulla muutakin elämää kun tämä palsta.
Mitä ihmettä, poistuuko täältä ketjuja? :D