Oli toi robotti-imuri kyllä sen arvonen, en vaihtais mistään pois
Tuolla se nytkin imuroi, voi vaan laittaa sen sen päälle ja lähteä kauppaan, ihan kuin omaa lastaan kannustaa ja odottaa innolla miten hyvää jälkeä tuli.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Kuluttaja-lehden (3/2025) testissä paraskin robotti-imuri sai vain 62 pistettä sadasta mahdollisesta. Etenkin mattojen imurointi on puutteellista, ja käyttömukavuus vaihtelee paljon.
Mun mukavuus kotona nousi 100%:iin, kun robo imuroi ja moppaa kolmesti viikossa.. itse pyyhin kerta 2viikkoon pölyt ja imuroin varsi-imurilla nurkat ja listat kerran kuukaudessa. En vaihtaisi pois mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuluttaja-lehden (3/2025) testissä paraskin robotti-imuri sai vain 62 pistettä sadasta mahdollisesta. Etenkin mattojen imurointi on puutteellista, ja käyttömukavuus vaihtelee paljon.
Mun mukavuus kotona nousi 100%:iin, kun robo imuroi ja moppaa kolmesti viikossa.. itse pyyhin kerta 2viikkoon pölyt ja imuroin varsi-imurilla nurkat ja listat kerran kuukaudessa. En vaihtaisi pois mistään hinnasta.
listat voi vedellä vaan harjalla ja robotti siivoaa pölyt lattialta pois. Ei tarvita varsi-imureita.
Vaikeaa striimata, kun mun mallissa ei ole lainkaan kameraa vaan lidar-tekniikkaan perustuvat lasermittaus. IR-kameraa kuva prosessointi tapahtuu robotissa itsessään eikä niitä tallenneta. Siksi tätä mallia ei voi käyttää esim asunnon vahtimessa (kotieläimet tms).