Ero-> eteenpäin meneminen= uusi kumppani. Miksi?
Miksi niin moni ajattelee että erosta on menty eteenpäin vasta kun on uusi kumppani?
Sitä kumppania toivotaan, kysellääm, tyrkytetään ja kummastellaan kun sanoo, että ei ihan oikeasti en halua ketään. Minulla on todella hyvä olla näin. Miksi sitä ei uskota? Mikä hyvänolon mittari se uusi kumppani tai kumppani ylipäätään on?
Minä ainakin olen parhaimmillani yksin. Olen lopulta ymmärtänyt, että en sovi parisuhteeseen. Nautin elämästäni ilman kumppania.
Kommentit (5)
Uusi kumppani samantien on pahin virhe minkä voi tehdä koska se suhde tulee olemaa aina samanlainen ku edellinenki siitä syystä että ei ole pysähdytty tarkkailemaan ollenkaan mikä se ongelma itsessä on että kaikki muuttuu vaikeaksi. Sit se menee aina niin että se uusikin suhde päättyy ihan samanlailla ja sitten alkaa puhelut sukulaisille että miten huonoja kaikki miehet ovat ja miksi juuri minun kohdalle osuu kaikki "narsistit"😅😅 hyvin monelle varmaan tuttua
Just näin. Se itseensä meneminen ja itsetutkiskelu on tosi tärkeä juttu jotta seuraava suhde vois onnistua.
Jos haluaa semmosen itselleen. Jos ei halua niin ei suhde ole mikään hyvyyden mittari
Kyllä ihmiset on luotu olemaan toistensa kanssa. Joillekin riittää tosin läheiset ystävyyssuhteet.
Eron jälkeen iskee ahdistus yksinäisyydestä. Jos tarjolla on helposti joku, jolta saa läheisyyttä, niin sen tilaisuuden käyttää.
Samaa miettinyt.
Moni hyppää heti uuteen suhteeseen ja kohta on taas edessä samat ongelmat.