Miksi jotkut naiset tuijottavat minua tympeän näköisenä?
Olen siis alle kolmekymppinen nainen, äiti, luonnostaan vaalea, pieni ja hoikka. En ole omasta mielestäni leuhka, paremminkin ujo, mutta kyllä välillä intoudun kertomaan jonkun jutunkin seurueessa. olin eilen juhlissa, joissa kaksi naista (eivät olleet keskenään samaa seuruetta) kumpikin tuijottivat minua tympeästi. Toisen yllätin aina tuijottamasta minua, kun katsoin häneen päin, ja toinen mulkaisi, kun sanoin jotakin.
En ole tehnyt mielestäni mitään noille naisille, tuskin tunnen heitä.
Mikä on ongelma, kertokaapa te!
Kommentit (40)
annat todella vittumaisen ämmän kuvan, toivottavasti väärä kuva sinusta.
Olen sitäpaitsi naimisissa oleva kahden lapsen äiti, eikä minua tosiaankaan noiden juhlien junttiukot kiinnosta! Toisella tuojottajista ei ollut edes ukkoa mukana.
Voihan se tietysti olla, että JONKUN mielestä olen sitten miestenvikittelijän näköinen.
Omasta mielestäni meikkaan kuitenkin hillitysti enkä pukeudu tyrkysti. Nytkin oli polvet peittävä musta hame päällä ja paitapusero.
ja kyllä hän täyttää edelleenkin kaiken muun paitsi ikä kuvauksen. Hän saa naisilta monesti todella pahaa silmää. Kyse on oikeasti heidän omasta epävarmuudestaan, sillä äidilleni löytyisi myös ottajia, jos häntä sattuisi kiinnostamaan. Yksi hänen ystävänsä on jopa tämän takia pistänyt välit poikki. Ainoa apu varmaan tilanteeseen on, että muutat ulkonäköäsi tai sitten siedät toljottelun.
Meilläkin tämä asia on kulkenut suvussa.
Eniten vain ärsyttää, kun pidän itseäni ihan ok ihmisenä, tutut tietävät, etten ole leuhka vaan ihan mukava, enkä ole ulkonäköni perusteella ansainnut moista mulkoilua....
pyörätuolilla kulkijaa varmaan tuijotetaan ja paljon.
En nyt kuitenkaan yritä kerjätä mitään säälipisteitä siitä, että minua tuijotellaan, vaan lähinnä pohtia syitä siihen.
Itsellä ei tullut muuta mieleen kuin se, että ärsytän heitä jollain tavalla, tai kateus jostakin asiasta.
vastausta, eli " sä oot varmaan niin kaunis ja ihana, että ne on kateellisia sulle" . Tämän kai halusit kuulla?
että pitäisikö minun tietoisesti rumentaa naamani, hiukseni ym ja lihottaa itseäni, etteivät muut tuijottelisi...?
Jos tarkkailet toisia naisia mulkkausten varalta, olet sellanen ulkoisesti hölmö vieteltävä blondi ja sitten olet todella eläväinen... yöks. Kyllä mäkin kattoisin, että miten toi viittii...
tiettyä vastausta. Ihmetyttää vaan moiset moukat, jotka mölläävät moisella tavalla, ja ajattelin, että täällä saatettaisiin noiden moukkien ajatuksenkulkua valaista. Ja löytyihän niitä moukkiakin näköjään. Ne, joita ärsyttää tämä aloitukseni, taitavat itse olla niitä mulkoilijoita. :D
Vierailija:
Jos tarkkailet toisia naisia mulkkausten varalta, olet sellanen ulkoisesti hölmö vieteltävä blondi ja sitten olet todella eläväinen... yöks. Kyllä mäkin kattoisin, että miten toi viittii...
En kuule ole todella eläväinen, kuten jo sanoin, en ole myöskään vieteltävä, tuskin puhun muiden miesten kanssa.
Tuntuu tuo hoikkuus ja huoliteltu ulkonäkö olevan kipeä paikka monille naisille. Olen itse hyvin siro ja tunnistin hyvin tilanteen.
toisella palstalla samaa asiaa sinusta, että " miksi se yksi nainen tuijotteli meitä tympeästi koko illan" . Olisikohan parasta keskittyä lähinnä siihen omaan juhlimiseen ja omiin keskustelukumppaneihin ja jättää vähemmälle sen vahtaaminen, kuka sua nyt milloinkin ja mitenkin mistäkin nurkasta katselee.
Vierailija:
toisella palstalla samaa asiaa sinusta, että " miksi se yksi nainen tuijotteli meitä tympeästi koko illan" . Olisikohan parasta keskittyä lähinnä siihen omaan juhlimiseen ja omiin keskustelukumppaneihin ja jättää vähemmälle sen vahtaaminen, kuka sua nyt milloinkin ja mitenkin mistäkin nurkasta katselee.
Mutta kun en mielestäni mitenkään kytännytkään. Pisti silmään vaan.
Siksi ne mulkoili ;-)