Käytätkö kondomia vakipanon kanssa?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käytetä, ollaan molemmat tahoillamme naimisissa, ei puolisoidemme lisäksi muita kumppaneita ja mulla pillerit
Yök kyllä siinä eritteet vaihtaa paikkaa....
Ehkä niin mutta sitä ei kumppanit huomaa toisin kuin käytetyt kondomit tai kondomin käärepaperin palaset tai ihan vaan avaamattomat kondomit taskussa tai laukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Ei käytetä, ollaan molemmat tahoillamme naimisissa, ei puolisoidemme lisäksi muita kumppaneita ja mulla pillerit
Ehkä niin mutta sitä ei kumppanit huomaa toisin kuin käytetyt kondomit tai kondomin käärepaperin palaset tai ihan vaan avaamattomat kondomit taskussa tai laukussa.
Onko sivujuttu oikeasti sen arvoinen?
Paljaalla pannaan vakipanon kanssa. Tiedän hänen panevan toista, nimittäin vaimoaan. Mulla ei ole muita petikumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihan sama juttu, paitsi että minun rouva on myös tämän tuttava pariskunnan miehen kanssa. Panen siis paljaalla ja vaimoani pannanaan myös.
Kyllä paljaalla mennään, on sovittu että muiden kanssa kortsu aina. Ja tietysti jos on ollut paljaalla muiden kanssa, niin rehellisesti kertoo. N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sivujuttu oikeasti sen arvoinen?
On. Ei minulle riitä korkeintaan kerran tai kaksi kuukaudessa. Tottakai minä tiedän että moraalisesti ei ehkä oikein oo mutta parempi näin kuin ero tai ventovieraiden kanssa paneminen
Vierailija kirjoitti:
Paljaalla mennään. Minulle on tehty vasektomia, joten ehkäisytarvetta ei ole. Jos jostakin ilmestyy sp-tauti, saa suttura lähteä saman tien.
Ja sinulle ja teille muille ei ole ongelma että jos tulee joku tauti niin se tietää sitten myös oman suhteen loppua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljaalla mennään. Minulle on tehty vasektomia, joten ehkäisytarvetta ei ole. Jos jostakin ilmestyy sp-tauti, saa suttura lähteä saman tien.
Ja sinulle ja teille muille ei ole ongelma että jos tulee joku tauti niin se tietää sitten myös oman suhteen loppua?
Ehkä monelle se oman suhteen loppuminen olisi helpotus. Voisi vaihtaa siihen vakipanoon ja nussia tuntematta syyllisyyttä eikä mitään muutakaan negatiivista. Voisi nussia paljaaltaan niin paljon kuin mieli tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä - jo 10 vuotta ja hyvin pannaan edelleen.
Mä kyllä aina unpussaan kaluni !!
Käytän kortsua, koska vakipano on alle 20-vuotias ammattilainen, ei omien sanojensa mukaan anna kenellekään paljaalla, mutta mistäs mä sen tiedän. Ja satunnaisempien kumppanien kanssa myös aina kumi.
En kyl uskaltaisi enään panna vaimoakaan ilman kortsua, tiedä missä venyy aina illat.
Viikonloppuna sain ensimmäisen kerran vakivierasta ilman kondomia. Vasta nyt huomasin, kuinka runsaasti mies tulee verrattuna omaan mieheen. Spermaa tulee paljon ja vieraan tuotos on sakeampaa ja ensimmäisellä kerralla lähes tahnamaista. Miehillä on ikäeroa 30 vuotta ja luulisi nuoremman olevan se tuottoisampi. N28
Minä en koskaan käytä kondomia. Minä panen aina paljaalla.