Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö kondomia vakipanon kanssa?

Vierailija
06.09.2025 |

Vai mennäänkö ilman?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käytetä, ollaan molemmat tahoillamme naimisissa,  ei puolisoidemme lisäksi muita kumppaneita ja mulla pillerit

Yök kyllä siinä eritteet vaihtaa paikkaa....

Vierailija
22/42 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käytetä, ollaan molemmat tahoillamme naimisissa,  ei puolisoidemme lisäksi muita kumppaneita ja mulla pillerit

Ehkä niin mutta sitä ei kumppanit huomaa toisin kuin käytetyt kondomit tai kondomin käärepaperin palaset tai ihan vaan avaamattomat kondomit taskussa tai laukussa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niin mutta sitä ei kumppanit huomaa toisin kuin käytetyt kondomit tai kondomin käärepaperin palaset tai ihan vaan avaamattomat kondomit taskussa tai laukussa.  

Onko sivujuttu oikeasti sen arvoinen?

Vierailija
24/42 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaalla pannaan vakipanon kanssa. Tiedän hänen panevan toista, nimittäin vaimoaan. Mulla ei ole muita petikumppaneita.

Vierailija
25/42 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ihan sama juttu, paitsi että minun rouva on myös tämän tuttava pariskunnan miehen kanssa. Panen siis paljaalla ja vaimoani pannanaan myös.

Vierailija
26/42 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paljaalla mennään, on sovittu että muiden kanssa kortsu aina. Ja tietysti jos on ollut paljaalla muiden kanssa, niin rehellisesti kertoo. N35

Vierailija
27/42 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sivujuttu oikeasti sen arvoinen?

On.  Ei minulle riitä korkeintaan kerran tai kaksi kuukaudessa.  Tottakai minä tiedän että moraalisesti ei ehkä oikein oo mutta parempi näin kuin ero tai ventovieraiden kanssa paneminen

Vierailija
28/42 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljaalla mennään. Minulle on tehty vasektomia, joten ehkäisytarvetta ei ole. Jos jostakin ilmestyy sp-tauti, saa suttura lähteä saman tien. 

Ja sinulle ja teille muille ei ole ongelma että jos tulee joku tauti niin se tietää sitten myös oman suhteen loppua?

Vierailija
29/42 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljaalla mennään. Minulle on tehty vasektomia, joten ehkäisytarvetta ei ole. Jos jostakin ilmestyy sp-tauti, saa suttura lähteä saman tien. 

Ja sinulle ja teille muille ei ole ongelma että jos tulee joku tauti niin se tietää sitten myös oman suhteen loppua?

Ehkä monelle se oman suhteen loppuminen olisi helpotus. Voisi vaihtaa siihen vakipanoon ja nussia tuntematta syyllisyyttä eikä mitään muutakaan negatiivista. Voisi nussia paljaaltaan niin paljon kuin mieli tekisi.

Vierailija
30/42 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä - jo 10 vuotta ja hyvin pannaan edelleen. 

Vierailija
31/42 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä aina unpussaan kaluni !!

Vierailija
32/42 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän 

Vierailija
33/42 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kortsua, koska vakipano on alle 20-vuotias ammattilainen, ei omien sanojensa mukaan anna kenellekään paljaalla, mutta  mistäs mä sen tiedän. Ja satunnaisempien kumppanien kanssa myös aina kumi.

Vierailija
34/42 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän

Vierailija
35/42 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Vierailija
36/42 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
37/42 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl uskaltaisi enään panna vaimoakaan ilman kortsua, tiedä missä venyy aina illat.

Vierailija
38/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna sain ensimmäisen kerran vakivierasta ilman kondomia. Vasta nyt huomasin, kuinka runsaasti mies tulee verrattuna omaan mieheen. Spermaa tulee paljon ja vieraan tuotos on sakeampaa ja ensimmäisellä kerralla lähes tahnamaista. Miehillä on ikäeroa 30 vuotta ja luulisi nuoremman olevan se tuottoisampi. N28

Vierailija
39/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan käytä kondomia.   Minä panen aina paljaalla.

Vierailija
40/42 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän