Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen? Dominointi?

Vierailija
05.09.2025 |

Nainen, minkälainen dominointi toimii? Mikä saa sut hulluksi himosta? Tuhmat jutut? Pikku läpsiminen? Minne? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskit sovinistivitsit, luunappien antaminen, läpsintä, vaatteista repiminen. Näillä saa minut todella kuumaksi. Varoitan.

Vierailija
2/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että parasta dominointia minulle on se korvien välinen dominointi. Kerran tapasin miestä, jonka dominointi oli vain suoraa käskyttelyä. Siitä jäi todella epämiellyttävä olo ja sanoinkin siitä hänelle. Hän järkyttyi, että tätähän se on. Mene tuohon, tee näin, sano näin. Se oli karkeaa ja en pitänyt siitä.

sen sijaan taitava dominoiva mies osasi puhua ja kohdella minua moninaisesti. Hän puhui tuhmia, oli hellä, jämäkkä ja loputtoman intohimoinen. Hänen ei tarvinnut käskeä minua, koska hän oli niin hurmaava, että halusinkin miellyttää häntä. Ja hän tiesi sen, kiusoitteli sen takia loputtoman paljon. Ymmärsi, että kunnon dominointi on sopivasti sitä hihnan pitämistä sekä löysällä että tiukalla vuorotellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härskit sovinistivitsit, luunappien antaminen, läpsintä, vaatteista repiminen. Näillä saa minut todella kuumaksi. Varoitan.

Unohtuiko naamalle sylkeminen? Jos, niin mehän taidetaan tuntea!

Vierailija
4/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän olis kyl kiva saada oikeesti naisellista näkökulmaa. Itseäni miehenä kiinnostelee, koska naiseni on tällaisia ehdotellut, enkä oikein tiedä näistä dom hommista.

Vierailija
5/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan makuja yhtä monta kuin naisiakin. Mua kiehtoo jämäkkä kohtelu, komentelu, hieman kovemmat otteet, läpsiminen pyllyyn, sellainen että joudun hieman ahtaalle mutta kaiken pitää silti perustua luottamukseen ja turvallisuudentunteeseen.

Vierailija
6/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ärsyttäisi, jos minua joku läpsisi!! Ei sitä, muuten voi paiskoa menemään. 

N36

Vierailija
7/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että parasta dominointia minulle on se korvien välinen dominointi. Kerran tapasin miestä, jonka dominointi oli vain suoraa käskyttelyä. Siitä jäi todella epämiellyttävä olo ja sanoinkin siitä hänelle. Hän järkyttyi, että tätähän se on. Mene tuohon, tee näin, sano näin. Se oli karkeaa ja en pitänyt siitä.

sen sijaan taitava dominoiva mies osasi puhua ja kohdella minua moninaisesti. Hän puhui tuhmia, oli hellä, jämäkkä ja loputtoman intohimoinen. Hänen ei tarvinnut käskeä minua, koska hän oli niin hurmaava, että halusinkin miellyttää häntä. Ja hän tiesi sen, kiusoitteli sen takia loputtoman paljon. Ymmärsi, että kunnon dominointi on sopivasti sitä hihnan pitämistä sekä löysällä että tiukalla vuorotellen.

Juurikin tämä! 

N36

Vierailija
8/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on se kun saa itse kusta jonkun miehen naamaan.

Vierailija
9/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo järki lähtee läpsyttelyistä. Tuntuu naurettavalta.

Ja jos joku uskaltaa päälleni sylkeä, niin loppuu hommat siihen paikkaan. Suusta voi sylkeä ottaa tarvittaessa, mieluiten huomaamattomasti, mutta muuten ei käy.

Vierailija
10/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tahto, näkyvä himo ja tiukat otteet. 

Vierailija
11/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä hiton luunappi???! Ei ei ja ei. En ole lapsi!

Vierailija
12/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minut sidotaan ja piiskataan niin orgasmit tulee ihan hirvittävällä voimalla. Toinen mahtava juttu on kun mies ottaa tiukasti hiuksista kiinni ja nussii kovaa suuhuni ja laukeaa nieluuni.  Olen hyvä tyttö ja nautin kun mies alistaa ja kurittaa minua. Sarita 24.

Vierailija
13/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän olis kyl kiva saada oikeesti naisellista näkökulmaa. Itseäni miehenä kiinnostelee, koska naiseni on tällaisia ehdotellut, enkä oikein tiedä näistä dom hommista.

IHAN HIRVEETÄ TÄMMÖNEN. Ei mikään tämmöisessä kiinnosta. Olen kokenut oikeaa väkivaltaa ja raiskauksen joten ei vaikka kyllä muutenkin ajattelisin että ei, ei ole mun juttu. Kun tätä palstaa lukee niin saa kyllä mitä omituisempia juttuja kuulla ihmisten tekemisistä. En tiedä onko se sitten hyvä vai huono kun saa tietää mitä ihmiset oikeasti hääräävät. 

Vierailija
14/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IHAN HIRVEETÄ TÄMMÖNEN. Ei mikään tämmöisessä kiinnosta. Olen kokenut oikeaa väkivaltaa ja raiskauksen joten ei vaikka kyllä muutenkin ajattelisin että ei, ei ole mun juttu. Kun tätä palstaa lukee niin saa kyllä mitä omituisempia juttuja kuulla ihmisten tekemisistä. En tiedä onko se sitten hyvä vai huono kun saa tietää mitä ihmiset oikeasti hääräävät. 

No mitä hittoa, mene keulimasta tästä ketjusta. Oikeaa väkivaltaa olen kokenut minäkin. Sekä väkivaltaa, että fyysistä kuritusta lapsena, että seksuaalista väkivaltaa teininä. 

Ja hellä tai vähän rajumpikaan dominointi luotettavan kumppanin kanssa ei todellakaan ole mitään lähisuhdeväkivaltaa tai rais kaus. 

...Ja tästä ketjusta vinkkejä hakeville miehille sanoisin, että kuten voitte vastauksista huomata, joitain kiihottaa ilkeily tai nöyryyttäminen, jotkut vetävät siitä pultit tai on valtava turn off. Toisia kiihottaa läimäytys tai lyöminen 🙋 mutta toiset se saisi lähtemään ovesta ulos.

Eli niin vaikeaa kuin se voikin olla niin pitää kysellä siltä omalta seksikumppanilta, että millainenkas dominointi kiehtoo. 

Koska yksi syttyy härskin setäroolin vetämisestä ja pienestä kurituksesta ja toinen toivoo lempeää ja huomioivaa rakastajaa joka kuitenkin pistää hellästi kuriin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi