Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen? Dominointi?

Vierailija
05.09.2025 |

Nainen, minkälainen dominointi toimii? Mikä saa sut hulluksi himosta? Tuhmat jutut? Pikku läpsiminen? Minne? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskit sovinistivitsit, luunappien antaminen, läpsintä, vaatteista repiminen. Näillä saa minut todella kuumaksi. Varoitan.

Vierailija
2/5 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että parasta dominointia minulle on se korvien välinen dominointi. Kerran tapasin miestä, jonka dominointi oli vain suoraa käskyttelyä. Siitä jäi todella epämiellyttävä olo ja sanoinkin siitä hänelle. Hän järkyttyi, että tätähän se on. Mene tuohon, tee näin, sano näin. Se oli karkeaa ja en pitänyt siitä.

sen sijaan taitava dominoiva mies osasi puhua ja kohdella minua moninaisesti. Hän puhui tuhmia, oli hellä, jämäkkä ja loputtoman intohimoinen. Hänen ei tarvinnut käskeä minua, koska hän oli niin hurmaava, että halusinkin miellyttää häntä. Ja hän tiesi sen, kiusoitteli sen takia loputtoman paljon. Ymmärsi, että kunnon dominointi on sopivasti sitä hihnan pitämistä sekä löysällä että tiukalla vuorotellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härskit sovinistivitsit, luunappien antaminen, läpsintä, vaatteista repiminen. Näillä saa minut todella kuumaksi. Varoitan.

Unohtuiko naamalle sylkeminen? Jos, niin mehän taidetaan tuntea!

Vierailija
4/5 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän olis kyl kiva saada oikeesti naisellista näkökulmaa. Itseäni miehenä kiinnostelee, koska naiseni on tällaisia ehdotellut, enkä oikein tiedä näistä dom hommista.

Vierailija
5/5 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan makuja yhtä monta kuin naisiakin. Mua kiehtoo jämäkkä kohtelu, komentelu, hieman kovemmat otteet, läpsiminen pyllyyn, sellainen että joudun hieman ahtaalle mutta kaiken pitää silti perustua luottamukseen ja turvallisuudentunteeseen.