Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta outoa?

Vierailija
05.09.2025 |

Eräs henkilö tuntuu saavan maratonpuhelun mistä tahansa. En käsitä miten sitä juttua riittää loputtomiin. Kyseessä asiat, joita ei voi muuksi muuttaa jauhamalla, mutta hän perheensä kanssa jauhaa vaikka kirjaimellisesti keskellä yötä. Minä en vain käsitä. Vaikka joku joutuisi sairaalaan, en vain YMMÄRRÄ miten sen vatvominen auttaa ketään? Ovatko tuollaiset puhelut sitä, että tunnista toiseen toistellaan kuinka kamala asia pääsi käymään ja kyllä tuntuu kamalalta? Kun en vain ymmärrä miten nuo ihmeelliset puhelumaratonit auttavat ketään. Tiedän, että moni tulee huutelemaan trollia, koska kyseessä on esimerkiksi sairaalaan joutuminen, mutta minun maailmassani on asioita, joille ei vain voi mitään. En osaa selittää. Siellähän ihminen on hoitavien ihmisten ympäröimänä ja huippuhoidossa. Ei asialle voi muuta. Auttaako se pelkoon, jos tuntikausia hokee puhelimessa, että kyllä on kamalaa jne.?

No ihan turha täällä on yrittää selittää, tämäkin tullaan @mpum@@n alas alta aikayksikön.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen henkilö saa puhelumaratonin myös läheisensä tilanteesta, joka on toki ikävä, mutta EI suoranaisesti kuolettava. Siinäkään asiassa en vain käsitä miten se jauhaminen auttaa kenenkään oloa. Eikä ihminen edes tee aktiivista kuolemaa, joten????

Vierailija
2/2 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tullut käsitys, että nuo ihmiset elävät draamasta. Kuulostaa kamalalta sanottuna, mutta kun minusta on vain älytöntä taistella tuulimyllyjä vastaan. Miksi ei sen sijaan yrittäisi rauhoitella itseään, että onneksi läheinen pääsi sairaalaan ja on nyt osaavissa käsissä. Että ehkä kaikki kääntyy vielä hyväksi tavalla tai toisella. Tai että läheisen sairaus on ikävä, mutta ainakaan hän ei kuole siihen. Ei ainakaan suoranaisesti. Eikö se ole edes jokin ilon pilkahdus asiassa. Heti kun tapahtuu jotain, kyseiset ihmiset ovat salamana kokoontuneet maratonpuheluun, enkä minä vain ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän