Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnen nainenkin silloin vasta saa.

Vierailija
05.09.2025 |

Onnen nainenkin silloin vasta saa, hellästi kun häntä koskettaa. Elämästä ei puutu makeaa kun saa tehdä sillai ihanaa.

Sä vain risteilet sisään tuurilla, lailla viekkaan ohjuksen. Aiot vietellä elkeillä suurilla, vain herkkuja poimien.

Vedät kiihkeenä airosi esille, heti valmiina soutamaan.

Sinä lasket vain laivasi vesille, ensin palkintoo noutamaan.

Sä haluut mua, mä haluun sua, voimme yhdessä antautua.

Sä panet näin, kuin säveltäin, kun tässä soitamme päällekkäin.

Onnen nainenkin silloin vasta saa, hellästi kun häntä koskettaa. Elämästä ei puutu makeaa, kun saa tehdä sillai ihanaa.

Olet vallaton, käyt heti asiaan ja niin syvältä kouraiset. Kun isket töpselin tiukasti rasiaan, sä villit voimani laukaiset. Se on kaikista makeinta uutetta, kun sulle tarjoan hunajaa. Näin poistamme hellyyden puutetta, tätä kumpikin haluaa.

Sä haluut mua, mä haluun sua, voimme yhdessä antautua.

Sä panet näin kuin säveltäin kun tässä soitamme päällekkäin.

Onnen nainenkin silloin vasta saa, hellästi kun häntä koskettaa. Elämästä ei puutu makeaa kun saa tehdä sillai ihanaa.

On jo kitkasta syttynyt lakana, loppukiri käy taivaaseen. Ajat rallia niinkuin pakana, sinun kanssasi tripin teen. Käyt aaltoina päässä ja pohkeissa, mä kauaa kestä en.

On toimintaa meissä vain rohkeissa, jotka tajuu rakkauden.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saa, joku toinen ei.

Vierailija
2/4 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hieno ja osuva kuvaus. Tuli ihan oma parisuhde mieleen ja meidän rakastelut. Kiitos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👏🏼👏🏼

Vierailija
4/4 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ei saa sitä ns onnea?