Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Minkälainen on mielestänne seksikäs vaatetus naisella?

Vierailija
04.09.2025 |

Ja oletetaan että pitäisi olla myös ns "siisti" asu, ei mitään tyyliä yläosattomat, revityt farkkusortsit että pylly vilkkuu tms. Onko se mekko, hame, housut? Minkä väristä? Koruja vai ei? Kampauksestakin saa kertoa jos haluaa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemännän virka-asu. 

Vierailija
22/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja "wanharouva tyhjäpää" tässä hei. En kiellä mitään vastauksia, tarkoituksella yritin rajata että saisin tarkoituksenmukaisia ja käyttökelpoisia ideoita. Itse olen 50 v, pitkä, hoikka. Sääriä kehuttu, rintavarustus siro.

Wanhusnainen (50+) ei enää milloinkaan ole millään tavalla seksikäs, minihame wanhusnaisen yllä aiheuttaa myötähäpeää tavarajunallisen verran. Ja pahoinvointia.

Muistelkaapa Aira Samulinia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kynsilakka seksikästä tai sormukset? Onko naisen laittautumisella merkitystä?

Vierailija
24/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten kysyt tätä? Ketä varten haluat olla seksikäs? Haetko parisuhdetta?

Vierailija
25/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse päätä mistä tykkäät?

Vierailija
26/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin haluaisin näyttää hyvältä sen miehen silmissä, jonka kanssa haluan seksiä. Ois kiva kuulla mieltymyksistä. sivusta

Vierailija
27/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kynsilakka seksikästä tai sormukset? Onko naisen laittautumisella merkitystä?

Voi laittautua vähän mutta ei liikaa 

Vierailija
28/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hae parisuhdetta mutta kaikenlainen muu mukava kiinnostaa. Haluan näyttää kivalta ja seksikkäältä paitsi itseni takia (antaa itsevarmuutta) myös kiinnittääkseni huomiota. En kaikkien, vaan ehkä enemmänkin etottuakseni edukseni joukosta. On minulla tietenkin omakin vaatemaku ja olemukseni on saanut miehiltä positiivisia kommentteja mutta sanotaanko että kysyn tätä ihan uteliaisuuttani. Tietenkin makuja on todella monia mutta siksi niistä onkin kiinostava puhua.

Ap 

Vierailija
29/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haetaan seksikästä asua kapakkaillan jatkoille, ehdoton on vihkisormus ja stay upit. 

Vierailija
31/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin haluaisin näyttää hyvältä sen miehen silmissä, jonka kanssa haluan seksiä. Ois kiva kuulla mieltymyksistä. sivusta

Mulla ei ole vaatetuksella ollut merkitystä, haluan seksiä vaikka olis ne harmaat colleget, eikä miehetkään  ole perääntyneet tai torjuneet niissä vaatteissa. 

Vierailija
32/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole vaatetuksella ollut merkitystä, haluan seksiä vaikka olis ne harmaat colleget, eikä miehetkään  ole perääntyneet tai torjuneet niissä vaatteissa. 

AI mua ei taas kiinosta muumi vaatteisiin pukeutuneet akat tai kollareihin yhtään saa verkkari sankarit olla ihan rauhassa jos ei osaa pukeutua yleisillä paikoilla.

kotona eri .asia

Vierailija
33/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja "wanharouva tyhjäpää" tässä hei. En kiellä mitään vastauksia, tarkoituksella yritin rajata että saisin tarkoituksenmukaisia ja käyttökelpoisia ideoita. Itse olen 50 v, pitkä, hoikka. Sääriä kehuttu, rintavarustus siro.

Wanhusnainen (50+) ei enää milloinkaan ole millään tavalla seksikäs, minihame wanhusnaisen yllä aiheuttaa myötähäpeää tavarajunallisen verran. Ja pahoinvointia.

Muistelkaapa Aira Samulinia. 

Aivan. Koko ajan tunsin myötähäpeää puolestaan.

Vierailija
34/40 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämekko kauniin naisen päällä. Ehdottomasti tämä.

Vierailija
35/40 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuin Pretty Woman elokuvan Julia Robertsilla elokuvan alussa.

Vierailija
36/40 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä avaus, ensin wanharouva Tyhjäpää kysyy neuvoa otsikossa, ja sitten heti leipäteksissään kieltää antamasta oikeita vastauksia.

Vierailija
37/40 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay-up sukat, tissi aukoilla ja haarahalkiolla varustettu pody

Vierailija
38/40 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokokengät, siisti hame joka ulottuu hieman polvien yläpuolelle, valkea kauluspaita (sama onko läpinäkyvä vai ei), hiukset kiinni takaa ja päässä ns. sihteerilasit. Tässä musiikkivideossa tyylinäyte Saksasta:

Nylonit puuttuu

Vierailija
39/40 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame tai leninki sekä ohuet sukkahousut ilman alushousuja. 

p*rnhub com view_video.php?viewkey=681dc497d95a3

Vierailija
40/40 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät, polvet paljastava hame ja ylävartalon suloja imarteleva toppi tai paitapusero. Kiihottava kombinaatio. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän