Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole päässyt nauttimaan vielä omasta seksikkäästä upeasta naiseudestani. Ehdinkö vielä 30-vuotiaana? Tahdon tuntea olevani haluttava.

Vierailija
03.09.2025 |

En ole koskaan valitettavasti ottanut kaikkea irti naiseudestani. Olen kyllä ollut nuorempana kaunis ja ollut kysyntää mutta olen valinnut miehiä, jotka eivät välitä minun nautinnostani enkä muutenkaan ole arvostanut itseäni tarpeeksi.

Haluaisin nyt vihdoin vuosien yksin olon jälkeen kun itsetuntoni on terve, niin tuntea millaista naiseus voi olla parhaimmillaan ihan seksielämänkin kannalta. 

Haluan komeita hyväkäytöksisiä miehiä, jotka panostavat naisen eteen. Jotka huomioivat sängyssä, haluan kokea olevani todella haluttava. Haluan kokea eri miehiä. Haluan todellakin pukeutua upeasti, käyttää korkokenkiä, laittaa hiukseni ja meikata kauniisti. Haluan, että minut huomataan.

Se olisi vain pieni vaihe, jonka haluaisin kokea. Onko teillä kenelläkään naisella ollut tällaista vaihetta? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori, älä kysele typeriä. 

Vierailija
2/15 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä! Mene tankotanssikurssille. Sielä on muitakin 30+ vuotiaita. 

Vierailija
4/15 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai vaihtoehtoisesti voisit kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
5/15 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vasta tulossa parhaaseen ikään

Vierailija
6/15 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteuta itseäsi AP ja jätä huomiotta nämä muutamat ilkeilevät paskiaiset, joiden ainoa motiivi on naisten mollaus, mitä lie siitä saavatkin.

Ja älä vaan ala olemaan kenenkään itsekkään kanssa, ei edes kertaakaan. Valitse ihan sekin, milloin päästät jonkun miehen ns  niskaasi. Itse olen niin tehnyt, että kun iso mies tuli panemaan, sanooin sille, ettei nyt kuule käy lopetan tähän ja lähden kotiin! Oli oike päätös tälle suurelle rakastajalle, mukamas.

Vierailija
7/15 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vasta tulossa parhaaseen ikään

Mikä on paras ikä? 

Vierailija
8/15 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva niin tutkimme lähdemateriaalia ja kerromme sitten mitä mieltä olemme.

Vierailija
9/15 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuorempana ollut kaunis??? Mitä itse olet tehnyt sen hyvän seksin eteen? Levittänyt reitesi?

Vierailija
10/15 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinä! Mene tankotanssikurssille. Sielä on muitakin 30+ vuotiaita. 

Niissä on yleensä painorajoitus. Tangon kiinnikkeet eivät kestä valtavia kieppuvia massoja, (inertiavoima, hitausmomentti).

Vierailija
11/15 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanoit panostavasi pukeutumiseen, muista, että kaikki alkaa aluspukeutumisesta. Samaa sarjaa olevat liivit. pikkupöksyt (mieluiten stringit) ja sukkaunauhavyö ohuine sukkineen auttaa sinua "seksikkääseen upeaan naiseuteen. 

Vierailija
12/15 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen hepeniä tarvita.

Vierailija
13/15 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet. Terveisin 5-kymppinen nainen. 

Vierailija
14/15 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan ensin laihduttaa

Vierailija
15/15 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäiset kunnolliset miehet on jo otettu. Sulle jää ne nylkyttäjä jännämiehet. Ei ku sakset auki ja täytettä sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi