Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ticketin baby baggie 74 tai 80?

22.09.2008 |

Taas pähkäilen koko asiaa. Yritin hakuakin käyttä, mutta eipä saanut juuri vastauksia. Eli tyttö nyt 72 cm ja kohta 9kk. Olen tilamassa Tanskasta ja harmi jos mene väärin. Tilanko siis 74 tai 80 koon haalarin. Kokemuksia kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö nyt noin 77cm ja kaapissa odottaa 80cm ticketin haalari, joka on SUURI! Vastaa ainakin kokoa 86, joten taisi tulla hutiostos meillä :(

Vierailija
2/7 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ota 74 cm. Meilläkin odottaa kaapissa 80 cm ja se vastaa mielestäni jopa 92 cm pukua, todella suuri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselin ticketin uusia mittoja ja ne olivat melkein samat reimatecin kanssa, eli eivät ole enää ollenkaan niin reiluja.

Itse ostin nyt meidän tytölle 74 koon, 68 senttisen reimatecin kaveriksi, lopputalveksi. Alkutalvesta on varmasti vielä aivan liian iso tytölle, joka on syntynyt heinäkuun alussa.

Vierailija
4/7 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakaan tämän vuoden Ticketit eivät ole niin reiluja kuin viime vuonna, ainakaan Baby Baggiessa. Onhan 74cm haalari puolivuotiaalleni nyt reilu, mutta kun hän maaliskuussa täyttää 1v. uskon, että haalarin koko on oikea talvea ajatellen.

Vierailija
5/7 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta sitten ostamani, mahtui vielä viime talvena tytölleni joka muutoin käytti kokoa 104:) Upea haalari, paljon parempi kuin mikään Reimatec meidän käytössä, odottaa nyt ikkuveljen kasvamista:) Eli pääsääntöisesti ostaisin itse numeroa pienemmän haalarin, jos tahtoisin heti käyttöön. :) :)

Vierailija
6/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa mittoja, vaikka sisukas.netistä tai kysy joltain tämän talven haalarin omistajista.

Vaikka koko pienempää kuin aiemmin, silti reilua kuten reimatec eli tuo 74cm voi olla oikea... Kokeilemalla selviäisi parhaiten ja suomalaisesta nettikaupasta ostettaessa vaihto helpompaa eli suosittelisin sitä vaihtoehtoa...

Vierailija
7/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olemassa reimatec 74 ja vertaisin 74 ticketin mittoja ja on kyllä samat. Tilaan silti 74 kun saman koon reimatec on vielä tällä hetkellä sen verran iso, että jalat ja kädet haalarin sisällä. Onneksi tammikuussa on sitten alet jos jääkin nopeasti pieneksi :)