Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Ruotsin ruokakaupoissa ei ole juuri yhtään kylmäkaapissa valmisaterioita?

Vierailija
03.09.2025 |

Tämän suhteen Suomi päihittää Ruotsin aivan täysin. 

Ruotsalaiset joutuvat tekemään ruokansa ihan alusta asti itse. Siellä on aivan muutamia jääkaapissa pidettäviä valmisaterioita. Jonkun verran pakasteessa näitä. Ruotsista ei todellakaan saa mitään näitä valmiita makaronilaatikkoja, lohikeittoja sun muita.

Ruotsissa ei myöskään ole yhtäkään ruokakauppaa, joka vastaisi Prismaa tai Cittaria. 

Olen huomannut tämän joka kerta Ruotsissa reissatessa ja asuessani majoituksissa, joissa on oma keittiö. Jos haluaa jotain nopeaa mikroruokaa tai valmiin salaattiannoksen, niin eipä ole oikeastaan juuri mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V.itun homoo reissata ja asua ruottissa!

Imetkö paskaista parrua reissuilla?

Vierailija
2/4 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut toista. Ruotsissa kun valmistetaan Suomessa myytävät pakastevalmisateriat eli Findus. Ehkä siellä kulttuuri on pakasteiden puolella.657

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen huomannut että meidän lähikaupassa on enimmäkseen valmisruokaa. Ei mitään kunnon lihoja tai kanoja,ihan surkea valikoima. Samoin pakastealtaassa pitkät rivit pizzoja ja muuta epäterveellistä mutta ei juuri lainkaan kasviksia. Paljon käytetty hyllytilaa valmismoskalle eikä kunnon ruokaa ole.

Vierailija
4/4 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän