Miehen aamutoimet ärsyttää
Hän menee ensiksi istumaan vessaan, sitten hän pesee kasvonsa, ajaa partansa, laittaa kosteusvoidetta, dödöä, kampaa hiuksensa. Sen jälkeen sitten tekee oman aamiaisensa ja LAITTAA KAHVIN TIPPUMAAN VIIMEISEKSI ja minä haluan aivan ehdottomasti kahvin ensin ja sitten vasta jotain aamiais-syötävää, eli joudun odottamaan tämän ajan kahvia kun hän toikkaroi omia asioita. Kun minä nousen ensimmäisenä, laitan aina kahvin tippumaan ja vasta sen jälkeen muut aamutoimet. Järjestys miehellä erikoinen ja ärsyttävä !
Kommentit (41)
Tolla jäkätyksen määrällä en oikein usko, että sulla on mies.
Kai mammat ehdottaa tähänkin eroa?
Voi ei! Mies ei tee kuten minä haluan, joten minua ärsyttää! Paitsi että keksittyä miesvihaa taas tämäkin.
Saatanan kurppa, keitä omat kahvis
Miehesi ansaitsee parempaa, enkä puhu kahvista.
Mua ärsyttäisi enemmän se, että mies ei käy suihkussa. Yök.
Miksi et laita itse kahvia, kun hän on vessassa, jos kuitenkin olet jo noussut?
Jos taas olet vielä unilla, kun mies on vessassa ja kaunistautumassa, niin miten se häiritsee, ettei kahvi ole tippumassa?
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttäisi enemmän se, että mies ei käy suihkussa. Yök.
Jos hän on käynyt suihkussa illalla?
että oot tyhmä. kaikki systeemit on oikein taukki. noi on makukysymyksiä. tee omat evääs ja kahvis termariin, ala mättää. kortisolitasot määrittää, että tunti heräämisestä pitäisi olla nolla-ei kahvia,ei ruokaa. vain vähitellen vettä jotta yön aikana kuivunut keho alkaa saada nesteytystä.
muuten kaikki järjestykset ok mikä kullekin sopii.miks sun tapa on muka oikein kun se just sulle sopii. teille erilliset makuuhuoneet, omat aamuvehkeet kaappiin, ajastin,termari. ps. kahvi.aina tod tuoreeseen veteen,pesty kuiva pannu,tuoretta jauhetta ja alkuun hidas tippuminen,joten se ajastinkahvi ei niin hyvää. omat keittimet teille. olisit haastatellut ukkos alkutapaamisella miten situt ,juot kahvis jne,lomakkeella inttänyt. mee pois..hus hus,ala ny vetää siitä nurkkaan
Vaihdoin miehen naiseen ja kaikki ongelmat ratkaistiin, ihanaa
Palstalle on pesiytynyt joku joka tykkää kurppa sanasta, tirsk!
Laittakaa kahvi ja vesi illalla keittimeen niin tarvi muuta kun aamulla napsauttaa päälle. Me tehdään näin jos on aikainen herätys.
Vierailija kirjoitti:
Kosteusvoidetta...voi voi.
no seerumit ja kosteutus kuuluu yhtälailla mihenkin kasvoille ja partabalsamit jne. hyvä,että huoltaa.
Kahvi ehdottomasti viimeisenä. Ensin aamutoimet sitten nautitaan kahvista.
Vierailija kirjoitti:
Kosteusvoidetta...voi voi.
Parranajon jälkeen on hyvä ainakin välillä laittaa partabalsamia varsinkin, jos on herkkä iho.
Nämä tuokuvatkin yleensä erittäin hyvälle.
Mikset voi itse keittää sitä kahvia?
Taidat olla kofeiininarkkari. Koetahan elää ilman päihteitä. Ja se haju mikä sinusta varmasti lähtee on karsea.
Oon kotiprinsessa 💕