Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiseen versioon uskot siitä, että keitä me olemme, miksi olemme täällä ja mitä tapahtuu kun kuolemme?

Vierailija
02.09.2025 |

Jokaisella saa olla täysin oma uskomuksensa ja kaikkia näkemyksiä tässä asiassa tulee kunnioittaa.

Mihin sinä uskot tässä asiassa? Koetko, että olemme täällä tarkoituksella?

Minä uskon, että jokaisella meillä täällä on tarkoituksensa. Jokainen on tullut oppimaan ja kehittämään itseään sielun tasolla. Elämme erilaisia elämiä, eri muodoissa, eri planeetoilla ja aikataajuuksilla. Uskon, että koemme ihan lukemattomia erilaisia muotoja. Emme voi edes käsittää kuinka valtava universumi on ja millaiset voimat tätä kaikkea pyörittää. Me emme voi käsittää kuinka pieniä lopulta olemme tässä muodossa mitä olemme nyt ja kuinka suuria todelliselta olemukselta olemme.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

;) Alienit ja luonnonhenget pakottivat minut toiselta dimensiolta maapallon kiertoon. Toivat väkisin. Nyt kärsimme fyysisessä painavassa kropassa vankina ja yritämme tajuta tätä systeemiä, joka on keinotekoinen, ei niin luonnollinen aina. Ja yritetään selvitä tai saada muut selviämään. Oppimassa ja ollaan vain olemassaolossa, omia päätöksiä. Mutta olosuhteet eivät täällä sovi aina ihmisille.

Vierailija
2/8 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että olemme ikuisuusolentoja ja että kuoleman jälkeen pääsemme joko elämään yhteydessä luojamme kanssa tai sitten eri paikassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on epäilys, että kaikki meistä ei ole ihmisiä. Mutta mä ainakin olen ja mun tehtävä on valita niinsanotusti kenen joukoissa tahdon kulkea.

Vierailija
4/8 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^^^

Vierailija
5/8 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ollaan simulaatiossa ja toivottavasti ei tule sähkökatkoa.

Vierailija
6/8 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetullut keskustelu!

Vierailija
7/8 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ollaan simulaatiossa ja toivottavasti ei tule sähkökatkoa.

😄

Vierailija
8/8 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi