Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

niukka verinen vuoto orgasmin jälkeen

08.04.2007 |

heippa kaikille. olisikohan muilla tietoa seuraavasta. kun lukee raskaudesta ja verenvuodosta yhdynnän jälkeen, sanotaan sen olevan ihan normaalia, koska limakalvot ovat verevämmät jne...mutta mitenkäs sitten, jos tuota niukkaa verta ei esiinny yhdynnän jälkeen kuin silloin, jos itse laukean eli saan orgasmin?

2 viikkoa sitten, viikolla 5, sain orgasmin ja tuon jälkeenn tuli noin teelusikallinen punaista verta, joka kuitenkin oli siinä kaikki. ei kipua ei mitään. sen jälkeen raskausoireet ovat jatkuneet normaalisti, kuvotusta alkanut tulemaan jne. seksiäkin olemme harrastaneet, mutta en sattuneesta syystä ole uskaltanut itse orgasmia saada ja tällöin ei ole tullut vertakaan. kysymys siis ei liene limakalvoista?

no, nyt neuvolan täti sai minut rauhottumaan verenvuodosta yhdynnän jälkeen. en tosin tiedä, käsittikö hän että verta siis tulee vain orgasmin jälkeen. miehen kanssa kuitenkin järkeiltiin, että jos kerran pieni määrä verta raskauden aikana esim. oletettujen kuukautistenkin aikaan on normaalia, siellä kohdussa voi sitä siis olla ilman, että mikään olisi pielessä. minulla ei oletettujen kuukautisten aikaan ole kyllä tullut minkään väristä vuotoa.

no sitten tänään, rv 7+3, ajattelin, että jos se papunen orgasmista pihalle tulee, niin tulisi kai sitten muutenkin. niimpä laukesin ja kappas...taas vessassa yhdynnän jälkeen pyyhkiessäni, näkyi paperissa aavistus vaaleanpunaista. onko kenelläkään tietoa vastaavasta?

kiitollisena, nanni

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla