Näen jatkuvasti unia edellisestä. Millä saa loppumaan?
Herään aamulla ja mua ahdistaa. Sitten tulee ikävä ja paha olo. Ei jaksais enää kun tuntuu että vaikuttaa koko päivään. Jatkunut jo reilun kuukauden.
Kommentit (8)
Mieli prosessoi sitä eroa. Ei ole huono asia. Jos haluat vaihtaa unia, niin yritä syöttää päähän jotain muuta tietoa ennen nukkumaan menoa.
Aloita sarja ja katso muutama jakso päivässä niin lupaan ettet näe unia exästäsi. Toinen vaihtoehto että pelaat jotain peliä tuntitolkulla päivässä. Minulla on kyllä lääkitys mikä aiheuttaa vilkkaita uneja että en tiedä tehoaako sinuun.
Varmaan exä otti ja lähti koska ei kai se muuten jäisi niin häiritsemään. Muutoinhan olo olisi vain helpottunut jos itse sian jätti.
Kiitos. Tiedän että tällä tavalla mieli käy asioita läpi, mutta voi kuinka hidas prosessi se on. Hän loukkasi minua eikä itse ollut asiasta moksiskaan. Täytyy tehdä töitä varmaan enemmän jotta jäisi esimerkiksi ne pyörimään iltaisin päähän. Ap.
Minä näen jatkuvasti unia mun isästä, joka kuoli vajaa vuosi sitten. Unissani hän on aina huonossa voinnissa ja kuolemaisillaan.
Ja sitten näen unia, että sain toisen lapsen, jota kovasti toivoin. Meillä on 1 lapsi, mutta sen jälkeen sain vaan paljon keskenmenoja.
Mieluummin näkisin unia elossa olevista.
Minulla on myös valtava ikävä mun exää enkä pääse tästä yli vaan toivon että kohtaamme ja palaamme...
Kaksi tuttavaani kuoli lyhyen ajan sisällä. Toista heistä ajattelen koko ajan, ja olen nähnyt hänestä unta vain kerran hänen kuolemansa jälkeen. Toista en ole oikein halunnut ajatella, ja hänestä olen nähnyt unta monta kertaa. Varmaan asiat tulevat uniin juuri siksi, että niitä ei päiväsaikaan ajattele.
Mulla oli myös, oli sellaisia unia että halusin erota mutta hän ei suostunut lähtemään mihinkään. Unet toistivat eron tilannetta. Oli tosi ahdistavaa.
Kyllä se menee siitä ohi ajan kuluessa.