Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi onnelma

Vierailija
02.09.2025 |

Olen naimisissa oleva mies.mutta olen kiinnostunut yhteen naiseen mitä en pääse eroon.tapsin tämän naisen 5.vuotta kävin tämän luona pari kertaa.meillä oli tosi kivaa ja ajatukset meni aina niin hyvin yhteen et tuli mieleen et ollaan aina tunnettu.jäin sit kiinni tästä pettämistä.mutta pitkän keskustelun jälkeen päätettiin jatkaa vaimon kanssa yhdessä kun oli siinä pienet lapset.mutta koko ajan sydän miettisin sit toista naista et olis ihan palata sen luo.en oikeesti tietä mitä tehrä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva mies, mutta olen kiinnostunut yhdestä naisesta, josta en pääse eroon. Tapasin tämän naisen 5 vuotta sitten. Kävin tämän luona pari kertaa. Meillä oli tosi kivaa ja ajatukset menivät aina niin hyvin yhteen että tuli mieleen että ollaan aina tunnettu. Jäin sitten kiinni pettämisestä mutta pitkän keskustelun jälkeen päätettiin jatkaa vaimon kanssa yhdessä kun oli siinä pienet lapset. Mutta koko ajan sydän mietti sitä toista naista että olisi ihana palata sen luo. En oikeasti tiedä mitä tehdä.

KUULOSTAA NIIN NIIN TUTULTA. Etkö todellakaan tiedä mitä tehdä?

Vierailija
2/5 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että tuo ongelma ei poistu, vaikka vaihtaisit siihen ihastukseesi! Parin vuoden kuluttua kyllästyt ja löydät taas uuden salarakkaan, jonka kanssa menee hyvin niin kauan, kun suhde pysyy salassa. Ikävä kyllä olet ikuisessa kierteessä ja ihmisenä täysi paska, joka vaan sotkee monta elämää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäistä, mä nain sitä nykyään mun isolla kangella.

T. Alffa

Vierailija
4/5 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että tuo ongelma ei poistu, vaikka vaihtaisit siihen ihastukseesi! Parin vuoden kuluttua kyllästyt ja löydät taas uuden salarakkaan, jonka kanssa menee hyvin niin kauan, kun suhde pysyy salassa. Ikävä kyllä olet ikuisessa kierteessä ja ihmisenä täysi paska, joka vaan sotkee monta elämää!

Siinäpä löytyi ihminen joka näkee rikan toisen silmässä vaikka omassa silmässä on hirsi. Melko tuomitsevaa ja puusilmäistä puhetta. Onko nyt parempi olo ja tunnetko itsesi toisia ihmisiä ylhäisemmäksi?

Vierailija
5/5 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä löytyi ihminen joka näkee rikan toisen silmässä vaikka omassa silmässä on hirsi. Melko tuomitsevaa ja puusilmäistä puhetta. Onko nyt parempi olo ja tunnetko itsesi toisia ihmisiä ylhäisemmäksi?

Elämää nähneenä ja kokeneena kerroin vaan kuinka asia on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi