Kohta tämpsähtää tilille tonni veronpalautuksia
eikä edes ole mitään laskuja tai muita, mihin se menee. Laitan sukanvarteen ja nautin!
Kommentit (28)
Shorttaan hei kryptoilla, voit saada tunnissa tonnin ;)
Vierailija kirjoitti:
Olet siis maksanut 1000 euroa liikaa veroja ja sitä kautta lainannut valtiolle rahaa pellekorolla. Onneksi olkoon!
Osasin laittaa kakenlaisia vähennyksiä tarpeeksi ja sain nämä vähän niinkuin lahjana =)
Söit koko viime vuoden makaroneja että sait tonnin säästöön? :D
Älkää nyt olko taas ilkeitä, vaan iloitkaa mun kanssa. Onhan se nyt kiva saada tonni ylimääräistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis maksanut 1000 euroa liikaa veroja ja sitä kautta lainannut valtiolle rahaa pellekorolla. Onneksi olkoon!
Osasin laittaa kakenlaisia vähennyksiä tarpeeksi ja sain nämä vähän niinkuin lahjana =)
Tein tämän jo tämän vuoden osalta ja veroprosentti on vain 21%.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt olko taas ilkeitä, vaan iloitkaa mun kanssa. Onhan se nyt kiva saada tonni ylimääräistä!
Joo, ylimääräistä...
Kiva uusi sana tämpsahtää. Söpö. Otan käyttöön, kiitos ap kielenuudistaja.
Mäpä joudun maksamaan useamman tonnin mätkyjä. Hienoa asiassa on se, että kun säästin verotuksessa ja sijoitin niin tuotto oli nelinkertainen mätkyihin nähden ja viivästyttämällä verotusta käteen jäi toista tuhatta enemmän.
Mää saan 900 e, tarpeeseen tulee. Nettotulot 595 euroo, nyt saan uudet rillit, kengät ja lääkkeitä joita olen joutunut jättämään ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva uusi sana tämpsahtää. Söpö. Otan käyttöön, kiitos ap kielenuudistaja.
Kannatetaan. Uudet sanat on ihan ok. mutta: jos joku alkaa tekemään! Tätä en hyväksy, sanokoot kielikello mitä hyvänsä!!! Karttakepistä sai ennen sormille, jos noin sanoi/kirjoitti!
Tämpsahtäminen on nerokas sana ja eroaa tömpsähtämisestä siten että se tämpsahtää niinkuin käteen tässä ja nyt kun taas tömpsähtäminen on sellaista että se putoaa niinkuin etäämmälle kädestä. esim maahan, tai kauempana.
Vierailija kirjoitti:
No on, kiva summa! Minä oon iloinen sun kanssa koska itsekin saan huomenna yli 600€. Menee säästöön, osa rahastoon. Hyvä me!
Dorka antanut valtiolle ilmaista lainaa ja kehuskelee sillä :D
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on niin kateellista väkeä et heti jos tääl on jollain vähänki massia päällä ni välittömästi alkaa joku läski vinkuu.
Tunnen katkeraa vihaa sua ja sun tonniasi kohtaan. Toivottavasti saat ruton ja lepran...
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ylimääräistä vaan sinun omaa rahaasi minkä saat vuoden myöhässä haltuusi.