Miten käräyttää pettäjä?
Jos epäilet että kumppani pettää etkä usko (tai tiedät kokemuksesta) että suoraan kysymällä saat rehellistä vastausta, miten selvittää asia ja kerätä todistusaineistoa?
Mieluiten laillisin keinoin, eli ei mitään salanauhureita tai gps-seurantalaitteita.
Kommentit (11)
Yöllä otat salaa peniksen ulkopinnalta sivelynäytteen. Jos näytteestä löytyy vieraan naisen dna:ta, olet saanut vastauksen.
Kun puhelin soi, hän menee parvekkeelle tai terassille puhumaan, ovi kiinni.
Tuikkaat tähtisadetikulla pallikarvat roihuamaan.
Siinä vaiheessa kun alkaa tuollaiset pyöriä mielessä on suhde jo taputeltu. Jos ei petä niin et koskaan usko ettei niin tee, jos taas pettää niin voit erota "hyvillä mielin".
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun alkaa tuollaiset pyöriä mielessä on suhde jo taputeltu. Jos ei petä niin et koskaan usko ettei niin tee, jos taas pettää niin voit erota "hyvillä mielin".
Nimerkiltä Kokoomusta on
Pettäjän voi käräyttää soittamalla Käärijälle. Cha cha cha cha cha CHAAAA!!
Kokemuksesta. Kolmesta eri kerrasta. Se on lähes mahdotonta ja kuluttaa vaan omaa energiaa ja aiheuttaa paljon pahaa mieltä.
Jos joudut miettimään usein että pettääkö oma puoliso niin kyllä, pettää.
Joka kerta olen roikkunut suhteessa ja etsinyt tietoa miten saisin tietää pettääkö mieheni ja en ole saanut tietää. Lopulta olen luovuttanut ja jättänyt miehen koska on ollut jatkuvasti paha mieli kun tuntuu että pettää. Ja melkein samantien erottuamme miehellä on ollut "uusi" kumppani. Eli se kenen kanssa on pettänyt. Kahdella kerralla olen epäillyt että pettää henkilön x kanssa ja molemmilla kerroilla kun olen miehen jättänyt niin 1-2viikkoa ja ovat kulkeneet henkilön x kanssa yhdessä julkisesti. Toinen alkoi kuukauden jälkeen seurustelemaan tämän oman x kumppanin kanssa.
Hauskaa vielä se että aina nämä naiset on tienneet että mies pettää minua ja lähtenyt silti mukaan ja kun ollaan erottu niin nainen onkin mustasukkainen minusta ja kyylää jokaisen instagram stroorini. Hymyillen mietin että älä ole mustasukkainen, en halua roskia takaisin.
Eli vastaus. Älä kuluta aikaasi vaan jätä se jos joudut tuollaista edes miettimään.
Kysyin ex-vaimolta suoraan onko sillä toinen. Kielsi kaiken. Selvitin muilla keinoin tilanteen. Kyllä petti ja mikä yllättävintä, niin useamman kanssa. Minulla oli vaimoni kanssa useita moraaliaiheisia keskusteluita: esim. hän tuomitsi muiden pettämisen täysin ja erityisesti hän tuomitsi oman isänsä pettämisen. Se oli satuttanut hänen äitiään pahasti.
Se että nainen tuomitsee pettämisen yleensä sekä tuomitsee lähisukulaisen pettämisen ei takaa sitä, että hän ei pettäisi toistuvasti muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ystävätär houkutuslinnuksi.
Tuleva ex-ystävätär huom.
yksityisetsivä