Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsotko paljon elokuvia tv:stä? Tänäänkin 11 vaihtoehtoa eikä yksikään kiinnosta

Vierailija
30.08.2025 |

Miten aina on näin huono tarjonta? Jos noista päätyisin johonkin niin varmaan tuohon Teeman länkkäriin mutta palstaillaan sitten tämäkin ilta :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se kun samat leffat pyörii kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
2/5 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso juurikaan telkkaa. Sen sijaan olen elvyttänyt vanhan lukuharrastukseni ja olen tässäkin kuussa lukenut jo noin 15 kirjaa. Se on ihan parasta! Kirjan lukemisen aikana ja jälkeen on aina hyvä mieli, ei tule sellaista epämääräisen ärsyyntynyttä tai levotonta oloa, jos on ollut liikaa netissä tai katsonut parhaimmillaan keskinkertaisia elokuvia tai tv-sarjoja (hyvät elokuvat toki ilahduttavat myös, mutta jotenkin liikkuvan kuvan ja vaihtelevan äänenvoimakkuuden aiheuttama hälinä rasittaa huomattavasti enemmän kuin lukeminen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, meillä ei ole telkkaria. Mutta hoksasin eilen, että Areenassa on Tarkovskin Nostalgia, ja aloimme katsoa sitä. Tänään katsomme loppuun.

Vierailija
4/5 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä loppuun katsottuja viikosta ja vuodesta toiseen pyöriviä samoja leffoja jaksaa katsoa ?

Vierailija
5/5 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson elokuvia tv:stä niin että tallennan ne ensin digiboksille ja katson sitten ilman mainoksia. Nykyään mainoskatkot voi olla jopa 10min joten ei hermot kestä katsoa leffaa "livenä". Tämän päivän leffatarjonnassa on 7 leffaa mitkä kiinnostaa mutta niistä suurin osa löytyy myös DVD:nä hyllystä. Suosittelen tuota korealaista Motheria ja Blade Runneria.

Joku tuossa mainitsi lukevansa 15 kirjaa kuukaudessa, itse pääsen vain yhteen viikossa.