Espoossa taas ammutaan
Espoossa tapahtuu taas. Nainen ammuttu rappukäytävään Henttaalla.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoo on Suomen Chicago, rikollispääkaupunki. En ymmärrä, miten kukaan haluaa asua Espoossa.
Sama. Mutta ne on niitä jotka Espoota hehkuttaa, jotka asuvat hyvillä alueilla isot asuntolainat niskassa, mutta pitää itseään jotenkin parempana. Hienoa kertoa asuvansa Espoossa.
Miksi et itse hae isoa asuntolainaa? Ainiin pitää olla isot tulot.
Olen lainani maksanut pois ja nyt nautitaan siitä. Vuositulot on meillä puolison kanssa yhteensä 180t. Pysyttelemme silti kaukana pääkaupunkiseudusta.
Espoon "keskustaa" saisi kehittää. Oikein iso ostoskeskus mikä on isompi kuin iso omena nyt alkuun siihen radan varteen ja ympärille uusia luksus kerrostaloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoo on Suomen Chicago, rikollispääkaupunki. En ymmärrä, miten kukaan haluaa asua Espoossa.
Sama. Mutta ne on niitä jotka Espoota hehkuttaa, jotka asuvat hyvillä alueilla isot asuntolainat niskassa, mutta pitää itseään jotenkin parempana. Hienoa kertoa asuvansa Espoossa.
No eihän se enää edes ole, mutta noilla se vaan on pakkomielle hehkuttaa espoon hienoutta koska millä ne muuten perustelisi sen itselleen että maksavat hurjasti "espoo-lisää" kun vantaalta saa saman paljon edullisemmin. Lisäksi on pelko persuuksissa, että sitä omaa taloa ei saa enää myytyä "espoo-lisällä" vaan se menee kaupaksi vain vantaalaisella markkinahinnalla.
Tuo espoolaisuus on yksi omanlaisensa kupla.
Se on juurikin näin. Ja se kupla tulee puhkeamaan. Siksi lähdettiin itse Kirkkonummen puolelle. Mutta on elämä silti kallista, ei niistä pääkaupunkiseutulisistä täälläkin eroon päässyt. Vallankin kun molempien työpaikka on Espoossa. 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoo on hirveä paikka. Asuin Espoossa muutaman vuoden ja riitti. Ilman maahan muuttajia se vois olla kiva paikka.
Espoon ongelma on kyllä kantaväestön vuosikymmeniä jatkunut nimbyily. Ei siis koske pelkästään tätä vuosituhatta vaan juuret ovat paljon pidemmällä. Espoossa et myöskään ole mitään, jos et ole supermaterialisit ja tuo sitä kaikin tavoin esille. Tai sitten todella varakas sivistyneesti, mutta silloin ongelma on jaksaa tuota /cnnuolijaporukkaa...
Tää koskee muutamaa merenranta-aluetta. Koko muu Espoo on kamalaa slummia.
Näin juuri. Oma kokemuksen Espoosta oli kaikkea muuta kuin varakkuus. Vaikka oli hieno ok-taloalue, sen viereen oli aina rakennettu nistilähiö.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa isossa kaupungissa on huonoja ja hyviä alueita. Espoo ei ole poikkeus. Itse olen viihtynyt hyvin Espoossa jo 45v. Paljon mieluummin täällä kuin Vantaalla tai Helsingissä.
Olen työni puolesta jatkuvasti tekemisissä eri ihmisten kanssa ja ne mulkuimat tyypit on aina Espoosta. Vantaalaiset ja jopa helsinkiläiset on paljon mukavampia ja ystävällisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoo on hirveä paikka. Asuin Espoossa muutaman vuoden ja riitti. Ilman maahan muuttajia se vois olla kiva paikka.
Espoon ongelma on kyllä kantaväestön vuosikymmeniä jatkunut nimbyily. Ei siis koske pelkästään tätä vuosituhatta vaan juuret ovat paljon pidemmällä. Espoossa et myöskään ole mitään, jos et ole supermaterialisit ja tuo sitä kaikin tavoin esille. Tai sitten todella varakas sivistyneesti, mutta silloin ongelma on jaksaa tuota /cnnuolijaporukkaa...
Tää koskee muutamaa merenranta-aluetta. Koko muu Espoo on kamalaa slummia.
Näin juuri. Oma kokemuksen Espoosta oli kaikkea muuta kuin varakkuus. Vaikka oli hieno ok-taloalue, sen viereen oli aina rakennettu nistilähiö.
Suomessa on laki että pitää rakentaa siten että ei ole luokka eroja eli näitä täällä paljon huudeltuja ghettoja.
Helsingissä rikollisuutta on niin paljon, ettei se useinkaan ylitä enää uutiskynnystä.
tappoiko joku mies taas ex kumppanin, tietää että Suomen mädäntynyt oikeusjärjestelmä antaa vain pienen tuomion ja siitäkin istutaan vain puolet
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä rikollisuutta on niin paljon, ettei se useinkaan ylitä enää uutiskynnystä.
Niin on.
Eikös se Puhakkakin tapettu tuolla Henttaalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa isossa kaupungissa on huonoja ja hyviä alueita. Espoo ei ole poikkeus. Itse olen viihtynyt hyvin Espoossa jo 45v. Paljon mieluummin täällä kuin Vantaalla tai Helsingissä.
Olen työni puolesta jatkuvasti tekemisissä eri ihmisten kanssa ja ne mulkuimat tyypit on aina Espoosta. Vantaalaiset ja jopa helsinkiläiset on paljon mukavampia ja ystävällisempiä.
Espoo on hyvä kaupunki jos rakastat vain itseäsi ja halveksit muita.
Vierailija kirjoitti:
tappoiko joku mies taas ex kumppanin, tietää että Suomen mädäntynyt oikeusjärjestelmä antaa vain pienen tuomion ja siitäkin istutaan vain puolet
Tämä tai peukkuporukoiden välienselvittely
Onko Jeenokivelle pitkä matka sieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se enää edes ole, mutta noilla se vaan on pakkomielle hehkuttaa espoon hienoutta koska millä ne muuten perustelisi sen itselleen että maksavat hurjasti "espoo-lisää" kun vantaalta saa saman paljon edullisemmin. Lisäksi on pelko persuuksissa, että sitä omaa taloa ei saa enää myytyä "espoo-lisällä" vaan se menee kaupaksi vain vantaalaisella markkinahinnalla.
Unohtamatta, että perheen jokaisella ajokortillisella pitää olla moottorikulkuneuvo tai kaksi. Julkisilla kulkee vain lapset ja juopot/nistit/köyhät. Julkisen pysäkki, jos ei ole kotioven kohdalla ja siitä mene työpaikan oven kohdalle suora yhteys, niin alkaa hirveä itku, vaikka ei sitä julkista kuitenkaan voi käyttää, kun köyhät kulkee sillä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ammuskelija taas joku vassari?
Tuskin. Ei niillä ole varaa pyssyihin. Pyssyjä on oikeistolaisilla ja ne fanittaa amerikan villiä länttä ja jengikultuuria.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Espoossa asu myös ihan Stubbin kaltaista eliittiäkin?
Ai onko Stubb eliittiä? En tiennytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Espoossa asu myös ihan Stubbin kaltaista eliittiäkin?
Ai onko Stubb eliittiä? En tiennytkään.
Ai käyks joku viel tänä päivänä töis? En tiennytkään.
Onko se vielä kannattavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajoin vuosia taksia niin pääkaupunkiseudulla kuin kehyskunnissa. Mu*kut asiakkaat olivat yhtä poikkeusta lukuunottamatta espoolaisia. Tää yksi rouva oli muuttanut Helsingistä Espooseen. Hän hermostui, kun joutui odottamaan taksia 5 minuuttia. Helsingissä taksi tuli aina minuutissa. Oiskohan merkitystä ollut sillä, että Helsingissä asui n. 200 metrin päässsä lähimmästä tolpasta, jolla vieläpä päiväaikaan oli lähes jatkuvasti useampi taxi jonossa. Espoossa lähin tolppa, josta silloin autot tulivat, jos siellä niitä oli, oli yli 2,5km päässä, ajoaika sieltä n. 5-6min, parit liikennevalot matkalla... lisäksi matka, jonka meni oli n. 500 metriä kauppaan ja siitä n. 500 metriä lapsensa luokse. Olis kävellyt sen samassa ajassa kuin mitä odottamiseen ja matkaan nyt meni.
Vierailija kirjoitti:
Uutinen tuli monta tuntia sitten!
EILEN JO!