Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin metelöinti aamuvarhaisella

Vierailija
30.08.2025 |

Yläkerrassa vaikuttaa asuvan melkonen porukka. Siellä on joku ottanut asiakseen alkaa paukuttamaan jotain ennen klo: 07, tänä aamuna 6.40 aikaan. Eikä mitään ihan pientä meteliä, semmonen ääni kun lekalla hakattaisiin lattiaa. Kuka helkkari on niin uuvatti että ei ymmärrä järjestyssäännöistä mitään tai ei osaa estää lapsiaan ( jos se semmonen sattuu olemaan äänen takana) tekemästä moista tuohon aikaan. Metakka jatkui sen verran pitkään että siihen kyllä ehtisi puuttua jos vaan viitsisi.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä, viimeistään klo 8 alkaa lelujen paiskominen lattiaan. Ja ei muuten auta korvatulpat, kun noi kolinat kuuluu niistä läpi. 😡

Klo 8 saa jo elää. 

Vierailija
22/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no muuta omakotitaloon tai erillistaloon. Problem solved. 

Omakotitalossa asuvat kehuvat aina, että saa meluta niin kuin haluaa, niin eipä siellä omakotitalossa ole sen rauhallisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei voi enää luottaa edes ns. parempien asuinalueiden ihmisten sivistystasoon. Näissäkin osakkeita vuokrataan ihan hihhuleille.

Käytöstavat, toisten ihmisten huomioonottaminen, sivistys ovat rapautuneet.

Ja lasten "vapaa kasvatus", jossa lapsille ei opeteta mitään käytöstapoja eli meidän pikku Iita saa vapaasti hyppiä ja pomppia ja hakata pattereita ja lattiaa ja heitellä tavaroita. Hankitaan sille vielä trampoliini ja rumpusetti olkkariin, kun muuten ei lähde tarpeeksi meteliä.

Vierailija
24/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitusta vaan menemään, pyydä mukaan muita naapureita niin kyseinen asukas saa varoituksen. Jos jatkaa saa häädön. 

Ensin pitää tietysti kertoa tuolle naapurille itse, että meteli häiritsee. Tosi junttia suoraan tehdä valitus.

Minun kerrostalossani eräs naapuri pyysi minua mukaan valittamaan eräästä uudesta naapurista, oli kuulemma kuulunut riitelyä. Sanoin, että en halua olla niin inhottava, että vähäisistä äänistä lähtisin mukaan valittamaan. 

Vierailija
25/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä, viimeistään klo 8 alkaa lelujen paiskominen lattiaan. Ja ei muuten auta korvatulpat, kun noi kolinat kuuluu niistä läpi. 😡

Klo 8 saa jo elää. 

Jatkuva kova ryskääminen ja jyminä ei ole mitään "normaaleja elämisen ääniä", joita naapureiden tarvitsee sietää. Kumma ettei voi "elää" ilman kauheaa mekastusta, silloin oikea osoite on omakotitalo jossain korvessa, ei kerrostalossa, jossa kaikki äänet kuuluu läpi naapuriin.

Vierailija
26/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitusta vaan menemään, pyydä mukaan muita naapureita niin kyseinen asukas saa varoituksen. Jos jatkaa saa häädön. 

Ensin pitää tietysti kertoa tuolle naapurille itse, että meteli häiritsee. Tosi junttia suoraan tehdä valitus.

Minun kerrostalossani eräs naapuri pyysi minua mukaan valittamaan eräästä uudesta naapurista, oli kuulemma kuulunut riitelyä. Sanoin, että en halua olla niin inhottava, että vähäisistä äänistä lähtisin mukaan valittamaan. 

Kirves oveen, jättää lapun että jos ei lopu meluaminen niin seuraavan kerran kirveen ja oven välissä on jonkun meluasunnon käsi. 

Vierailija
27/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, käy ystävällisesti kilauttamassa ovikelloa , pyydät anteeksi , että häiritset. Sen jälkeen kysyt ,onko heillä joku rakentaminen  tai remontti käynnissä ,kun kuului niin aikaisin kovaa iskuääntä. Kun haluaisit vielä nukkua. 

Jos he remppaa, niin sittenhän se on ihan väliaikaista.

Tietysti riippuu siitä onko tuo jokapäiväistä,   Minkä ikäisiä lapsia heillä on vai? 

Ensin kannattaa lähestyä ystävällisesti ,jos he on normaaleja ihmisiä ja myös te olette tavallisen hiljaisia.

Aivan eri asia on räyhäävä, alkoholin kanssa meluava porukka. Siihen ei auta mikään.

Olemme asuneet 40 v rivarissa , naapurit molemmilla  puolilla, jotkaovat vaihtuneet jonkun kerran. Aamuisin kuuluu kahdeksan maissa jotain normi ääniä,kun lähtevät töihin, eikä aina sitäkään. Itse nukumme kymmeneen , olemme eläkeläisiä seitenkymmpisiä.

Vierailija
28/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klo 8 saa jo elää. 

Hiljasuus loppuu klo 7, sen jälkeen saa "elää". Kannattas noitten baarikärpästen mennä aikasemmin nukkumaan, kuka muka nukkuu 7 jälkeen?

Vierailija
29/38 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin sekä henkilökohtaisesti, että jätin lapun oveen, (eivät olleet paikalla), yötä päivää ulvovan koiran takia. Kommentit olivat: hanki korvatulpat, koiran normaalia ääntelyä ja kysymys, uhkailenko heitä, kun lupasin tehdä ilmoituksen isännöitsijälle. Tein useammankin ilmoituksen isännöitsijälle, mutta eipä niistä hyötyä ollut. Muutin itse pois asunnosta ja säälin suuresti niitä, jotka jälkeeni muuttavat tuohon asuntoon! 

Vierailija
30/38 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nousen yleensä siinä puoli kahdeksan maissa ja keittelen teet, kuuluu vähän ääntä. Yhdeksältä käyn suihkussa.

Vierailija
31/38 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä viesti.

Vierailija
32/38 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klo 8 saa jo elää. 

Lelujen paiskominen lattiaan ei ole normaalia elämää. Paitsi ehkä sinun wt-perheessäsi.

Vierailija
33/38 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa kerrostalossa taitaa olla vähintään se yksi hullu perhe, joka terrorisoi muita naapureita riekkumalla ja metelöimällä yötä päivää. Ja sitten niitä, jotka metelistä valittavat kehotetaan muuttamaan metsään. Eikö se pikemmin olisi näiden mekkaloijien asia? Sinne vaan metsän keskelle huutamaan, riehumaan ja purkamaan paineita. Mutta eihän se käy näille itsekkäille, muita huomioimattomille ihmisille. 

Vierailija
34/38 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla naapurini? Yrittäisit edes olla vddu hiljempaa illalla ja samoin piskisi, niin voisin lähteä töihin aamulla hiljaisemmin.

Terveisin niin metsä vastaa kun sinne huudetasn :)

Vierailija
35/38 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa kerrostalossa taitaa olla vähintään se yksi hullu perhe, joka terrorisoi muita naapureita riekkumalla ja metelöimällä yötä päivää. Ja sitten niitä, jotka metelistä valittavat kehotetaan muuttamaan metsään. Eikö se pikemmin olisi näiden mekkaloijien asia? Sinne vaan metsän keskelle huutamaan, riehumaan ja purkamaan paineita. Mutta eihän se käy näille itsekkäille, muita huomioimattomille ihmisille. 

Kyllä, ja meidän talossa se hullu perhe asuu suoraan yläpuolellani. Tämä on oikeasti ihan helvettiä. En käsitä, kuinka paljon melua, kolistelua, tömistelyä ja hakkaamista kolmihenkisestä perheestä voi lähteä. Ja lapsen kiljumista tietenkin. Sanottu on ystävällisesti, ei ole auttanut. Olen totaalisen väsynyt tähän, minulla ei riitä enää mitään sympatiaa heille. Jos kuolisivat pois, en surisi.

Vierailija
36/38 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omakotitalossa asuvat kehuvat aina, että saa meluta niin kuin haluaa, niin eipä siellä omakotitalossa ole sen rauhallisempaa.

Jep. Me rakastetaan tätä. Nyt on päikkärien aika, eikä ikinä mennä yöunille tänään vaan vasta huomenna. :D

Vierailija
37/38 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa hullu perhe asuu alakerrassa. Aina viikonloppuna, kun saisi nukkua pitkään niin aamulla alkaa jo ennen 7 lelujen paiskominen, huuto ja kiljuminen sekä patterin hakkaaminen. Ja tätä jatkuu sitten koko aamupäivän.

Tällainen EI todellakaan ole normaalia elämää kerrostalossa. Aivan uuvatti perhe, jossa kaksi pientä lasta, joilla ei mitään kontrollia ja vihaan koko porukkaa niin paljon.

Ja niille besserwissereille, jotka aina vastaa tällaisiin että muuta omakotitaloon niin muuttaisin heti, jos vain olisi rahaa ja se olisi mahdollista. Että pitäkää turpanne kiinni. Miksi sitäpaitsi aina puolustatte noita mölyeläjiä ja lelujen paiskojia? Miksei rauhallinen ihminen saisi elää rauhassa kerrostalossa?

Vierailija
38/38 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja meidän talossa se hullu perhe asuu suoraan yläpuolellani. Tämä on oikeasti ihan helvettiä. En käsitä, kuinka paljon melua, kolistelua, tömistelyä ja hakkaamista kolmihenkisestä perheestä voi lähteä. Ja lapsen kiljumista tietenkin. Sanottu on ystävällisesti, ei ole auttanut. Olen totaalisen väsynyt tähän, minulla ei riitä enää mitään sympatiaa heille. Jos kuolisivat pois, en surisi.

Ymmärrän paremmin kuin arvaatkaan! Itse asuin vajaan vuoden vastaavaan perheen alapuolella ja se oli yhtä helvettiä! Kukaan ei varmasti ymmärrä, miten hermoja raastavaa se jatkuva meteli on. Ja se, kun nukkumaan mennessäsi odotat jännittyneenä, koska se jokaöinen huuto, tavaroiden siirtely ja tiputtelu, ovien paiskominen ja koiran haukkuminen alkaa. Ja juuri, kun olet nukahtamassa, silloin se alkaa ja ping! olet hereillä ja valvot aamuyöhön asti, vaikka yläkerta jo hiljenee. Olet niin täynnä pyhää vihaa, että tosiaan toivot heidän kuolemaansa. Mikään sanominen, isännöitsijälle ilmoittaminen ei auta, pskaperhe elää elämäänsä muista välittämättä. Itse pääsin onneksi muuttamaan ja nyt en voisi onnellisempi olla!