Onko tänään herkkuruokaa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
nyt on hyvä olo
Siis ööh, "on hyvä olo" syömisen jälkeen? Olipa todella metka ilmaisu. Itse koen vain, että on nälkä mennyt ohi, kun on syönyt ja että oli maukasta ruokaa. Taidat olla ylitunteilija. 😂
Ja sinä mielikuvitukseton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt on hyvä olo
Siis ööh, "on hyvä olo" syömisen jälkeen? Olipa todella metka ilmaisu. Itse koen vain, että on nälkä mennyt ohi, kun on syönyt ja että oli maukasta ruokaa. Taidat olla ylitunteilija. 😂
Ja sinä mielikuvitukseton.
Eipä siinä sinun hyvän olon kaurapuurossakaan kyllä mielikuvitusta tarvittu.
Hot wingsejä. Työviikon jälkeen ei jaksa monimutkaista. Lauantaina ja sunnuntaina jotain erityisempää, yleensä jotain aasialaista.
Tattirisottoa. Hyvä punaviini jo ilmautumassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan arkiruokaa, kanapihvejä ja uunikasviksia, niitä syödään melkein viikottain. Jälkkäriksi juustoja, se on herkuttelua 😊
Mitä juustoja. Ai Edamia?
Edam 20% ja Edam 70% rasvaa.
Homeinen jämä viime joulusta oooh punaleimaemmenttaalia 2cm X 7 cm pala.
Arpajaiset, kumpi saa sen.
Lihaperunasoselaatikkoa, savulohta, viinirypäleitä. Oli hyvää.
Manskubanskutäyttärii tänään jälkkäriks.
Pizzaa perjantain kunniaksi. Hapanjuuritaikina tehty aamulla tekeytymään. Tomaattikastikkeen keitin eilen. Mies on aloittanut lämmittämään leivinuunia, joka toimii myös perinteisenä pizzauunina.
Pienimmille lapsille Margheritaa, teini tekee pizza biancan sienistä ja parmakinkusta ja mies jonkun salami version. Minä paistan oman suosikkini eli espanjalaisia anjoviksia, vahvaa emmentalia pikkuisen, ja oliiveja.