Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas! Se olis aika tehdä nakkimakkispekkikset

Vierailija
29.08.2025 |

Airissa tietenkin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nakkiperunat, pihvi ja muna, sitten töräys sinappia, ketsuppia, kurkkusalaattia ja majoneesia. AAAHHH!!!!!

fak juu!! sait just semmoen mättönälän mulle tästä että kiitti vaan. pakko lähtee kauppaan. ;P

juu mut aattele niin että ostat kaupasta nakit, perunat, jauhelihan ja munat. ne maksaa reilusti alle kympin ja saat takuulla vähintään sen 10 annosta kun teet ite. siihen lisäksi vielä salaattia, tomaattia ja kurkkua niin vähän keventää

JEP! kun itse tekee saa paljon halvemmalla enemmän! eikä tarvitse mitään 18euron kebabrullia! en hae sellaisia enää ikinä! 

ERI

Vierailija
22/26 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se hemmetti kun ei ole enää katukeittiöitä joka pitäjässä, josta näitä herkkuja saisi vain hakea. Joutuu itse vääntämään. 15+ vuotta sitten vielä sai...

Mä oon tätä kans miettinyt ihan puolivakavissani, että laittaisin semmosen kärryn, jolla pääsis paikkakunnalta paikkakunnalle vääntämään ihmisille ranuja ja burgereita. Luulisi, että maistuu nykyäänkin. Kauhean haasteellisesta ruoanlaitostahan ei ole kysymys. Olisi myös helvetin kätevää käyttää auto pesulassa ja tukussa, jolloin kyytiin saisi suoraan kaikki raaka-aineet.

Onkohan näitä yhtään Suomessa? Jotka kiertää ympäriinsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko paskattaa kun mietin herkkumättöjä! 

Vierailija
24/26 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nakkispekkikset? Mä käytän Snelmannin 90% kuorettomia nakkeja. Tosi rapsakoita.

Vierailija
25/26 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nakkispekkikset? Mä käytän Snelmannin 90% kuorettomia nakkeja. Tosi rapsakoita.

Snellukan all naturall lisäaineettomat makkikset on mummon ranujen kanssa parhautta. Voittaa anopinkin!

Vierailija
26/26 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaraperunat punaisesta lenkistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme