Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkeekö kela asiat x y z

Vierailija
29.08.2025 |

Kelahan ei näe S-tiliä jos sitä ei ilmoita? Kaverille on sellanen pikku juksutus ja toiminut. No, mulla on se tilanne että puolisolle vaihtumassa työttömyystukihommelit ja sellanen kun on nii käsittääkseni kaikki ylimääränen raha on tuloa?? Myös se että porukat laittaa rahaa? Joten pitäis nyt jotenkin kikkailla ja toinen kysymys, minulla on osakesäästötili (syntymässäni avattu en itse oo mikään sijoittajahustleri) ja sehän nyt on tottakai tuloa kun sieltä otan joskus ruokaan rahaa. Mutta näkeekö kela jos siirrän sieltä osaketililtä rahaa vaikka äidilleni ja äitini siirtää sen sitten s-tililleni josta en oo ilmoittanut Kelalle. Tai no kai ne sen näkee et siirrän sitä rahaa äidille mutta tuskin ne siitä suuttuu että "köyhdyn". Eikä niitten sitten pitäisi tietää et se raha tulee kiertotietä takasin mulle kun eivät tiedä s-tilistä. Auttakaa persaukista

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä sinä suunnittelet tunnetaan rikosnimikkeellä petos, ja Suomessa rikoksen suunnittelukin on nykyään rikos. Nettivinkattu.

Vierailija
2/4 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelahuijari varastaa kaikkien veronmaksajien taskuista. Rotta syö meidän kaikkien pöydässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tuo ollu vaan hypoteettinen kysymys

Vierailija
4/4 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ei nää yhtään mitään paitsi verotettavat tulot.