HS: Perussuomalaisten Tomi Immoselle 1000€ sakot: Yritti reittilennolle umpihumalassa ja uhitteli matkustajille sekä henkilökunnalle
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011460270.html
Eikö ennen vaatimuksena kansanedustajuudelle ollut moitteeton käytös, vai koskeeko tuo vain ministeriä?
Kommentit (65)
Kauheessa humalassa 0,069 promillea.
Vierailija kirjoitti:
yllätyitkö puolueesta? minä en.
Aino Pennanen Vihreät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yllätyitkö puolueesta? minä en.
Aino Pennanen Vihreät.
En yllättynyt Pennasen puolueesta.
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se päivän persu sieltä! Eikö persut osaa olla edes yhtä vuorokautta ilman mitään sekoilua? 😂Kiireinen viikko persuilla kaikkialla paitsi töissä.
Tän päivän? Viime tammikuussa tapahtunut. Kauhee känni 0,069 promillea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se päivän persu sieltä! Eikö persut osaa olla edes yhtä vuorokautta ilman mitään sekoilua? 😂Kiireinen viikko persuilla kaikkialla paitsi töissä.
Tän päivän? Viime tammikuussa tapahtunut. Kauhee känni 0,069 promillea.
Ei palstavassarilta kannata kovin suurta ajattelukykyä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei kannata kauheasti toisten työnteosta naljailla kun itse olet vuosikausia roikkunut palstalla joka päivä aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanha juttu viime tammikuussa tapahtunut.
Ajatella, ja silti Riikka ei ole vielä kyennyt vastaamaan nauttiiko Tomi Immonen hänen luottamustaan.....
"Etteks te tiedä kuka MÄ olen?!" Nolo ukko!
Vierailija kirjoitti:
Kauheessa humalassa 0,069 promillea.
Joillekin pienikäään määrä alkoholia ei sovi ilman, että saavat jotain suuruuskuvitelmia itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei ollut häiriökäyttäytyminen, vaan perussuomalaisten "sini-valkoinen siirtymä", jossa ensin siirrytään lentokoneeseen ja tullaan poliisien kanssa sieltä ulos.
😂😂🤣
Tälle tietylle ihmisryhmälle näitä aina sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Heikkolahjaisille sattuu ja tapahtuu, taas.
Onko tää sitä Keskisarjan mainitsemaa parempaa ainesta?
Vierailija kirjoitti:
Syrjitylle ja väärinymmärretylle vähemmistölle ( = perussuomalaiset ) siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei kannata kauheasti toisten työnteosta naljailla kun itse olet vuosikausia roikkunut palstalla joka päivä aamusta iltaan.
Työnteosta puheenollen, ehdotan Immoselle vuoden työllistämispalkintoa. On työllistänyt Finnairia, Finaviaa, Tullia, Rajavartiolaitosta, Poliisia, Syyttäjänlaitosta, Mediataloja, jne jne
Ja kaikki tämä veronmaksajien rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Toi on juuri sitä suomalaista puhdasta kulttuuria, jonka häviämisestä keskari on niin raivona. Persun normiesiintyminen.
Oma leiri täynnä heikkolaatuisia yksilöitä mutta vain tulokkaita otetaan tikunnokkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnteosta puheenollen, ehdotan Immoselle vuoden työllistämispalkintoa. On työllistänyt Finnairia, Finaviaa, Tullia, Rajavartiolaitosta, Poliisia, Syyttäjänlaitosta, Mediataloja, jne jne
Ja kaikki tämä veronmaksajien rahoilla.
Kuulostaa ihan sellaiselta tyypiltä minkä pitäisi olla holhouksen alaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha juttu viime tammikuussa tapahtunut.
ei tuomioita anneta samana päivänä teon jälkeen, uutisissa uutisoidaan vain sinä päivänä annetusta tuomiosta.
Eihän Persu tommosta ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki tämä veronmaksajien rahoilla.Kuulostaa ihan sellaiselta tyypiltä minkä pitäisi olla holhouksen alaisena.
parempi aines
Tapahtui tammikuussa.