Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työelämä ei kiinnosta

Vierailija
28.08.2025 |

Ahdistaa ja stressaa kovin. Tuntuu turhalta hakea töitä, kun ei sinne kumminkaan pääse ja kotona muutenkin viihdyn parhaiten. Työelämä muutenkin väsyttää, enkä tykkää olla ihmisten kanssa tekemisissä. Ärsyttää ne tosi sosiaaliset tyypit töissä. Kiitos, että sain avautua

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tehdä töitä, mutta haasteena on oma introverttiys ja täysi välinpitämättömyys kaikenlaista kahvittelua ja sosiaalisointia kohtaan. Töissä tehdään töitä, ei lässytetä. Mutta kuulemma ei. Ja kuulemma vielä naisen velvollisuus suorastaan olisi olla sosiaalinen. Mut ku en oo. Mä vaan haluun tehdä työni ja pysyä mahdollisimman kaukana muista ihmisistä. 

Vierailija
22/22 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsee ei kiinnostais maksaa toisten kotona makailua, mut minkäs teet. 

Äänestän aina vaaleissa sitä joka lupaa leikata tukia. 

Kuulutko itse johonkin eliittiin? Epäilen kyllä vahvasti.

En kuulu eliittiin, mutta harmittaa se ihan keskitulostakin ku palkasta menee 33% veroa ja itse ei juuri verovaroin kustannettuja palveluita käytä.

Mitä ihmettä? Etkö ole ollut päiväkodissa, käynyt peruskoulua, syönyt ilmaisia kouluaterioita, käynyt toista astetta tai korkeakouluja? Etkö ole saanut neuvolapalveluja lapsena tai muuta terveydenhoitoa. Etkö käytä Suomen teitä, kirjastoa jne. Entäpä kun vanhenet, etkö ollenkaan aio käyttää terveydenhuollon palveluja tai vanhainkotia. Onko sulla kaikki vara keskituloisena maksaa itse? Veikkaan, ettet keskituloisens ole edes nettomaksaja vielä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi