Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos Keskisarja onkin oikeassa?

Vierailija
28.08.2025 |

Ensinnäkin: EN ole persu, en ole heitä ikinä äänestänyt, en ole rasisti ja minulla on useita kv-ystäviä. Mutta mitä jos olenkin väärässä?

Mutta MITÄ JOS Keskisarja onkin oikeassa? Siis siitä, että ei saisi kotouttaa, eikä tietysti saisi ottaa ihmisiä, jotka vaatii kotouttamista. Mitä jos lopetamme tämän - niin mikä muuttuu?

Persut eivät saa vastat kysymykseen.

Kommentit (387)

Vierailija
141/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet, että kotouttaminen on? Olen opettajana ja kymmenen vuotta olen kursseilla opettanut suomea. Yksi vuosi ja sitten pitäisi olla kielitaito sellainen, että pärjää elämässä, pystyy opiskelemaan tai tekemään töitä suomalaisten kanssa. 

Tällä hetkellä suurin osa ukrainalaisia, jotka melkein kaikki haluaa jäädä tänne. Perhe ja työ haaveissa. Onko paha, jos tulevat veronmaksajiksi Suomeen, jossa ikärakenne aivan päin seinää? 

Vierailija
142/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, jos toimii kuten Kanada tai Australia?

Eli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet, että kotouttaminen on? Olen opettajana ja kymmenen vuotta olen kursseilla opettanut suomea. Yksi vuosi ja sitten pitäisi olla kielitaito sellainen, että pärjää elämässä, pystyy opiskelemaan tai tekemään töitä suomalaisten kanssa. 

Tällä hetkellä suurin osa ukrainalaisia, jotka melkein kaikki haluaa jäädä tänne. Perhe ja työ haaveissa. Onko paha, jos tulevat veronmaksajiksi Suomeen, jossa ikärakenne aivan päin seinää? 

No ei tietenkään ole huono juttu. Heillä länsimaalainen ihmiskäsitys. Itse näen kulttuurin ja varsinkin uskonnon pahimpina uhkina vapaamielisemmälle elämälle, jossa kaikilla ihmisillä on yhtäläiset oikeudet elämässä.

Vierailija
144/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskisarja on heikohko historioitsija ja henkiseltä rakenteeltaan levoton, mutta että tulokkaiden geenistö muuttaa Suomen geenistön, on puhdasta matematiikkaa. Siitä merkittävä osa on jo tapahtunut, ja jos vieraitten geenien tulo pysyy nykyisellään, niiden määrä pian ylittää omamme.

Sen sijaan on salaliittoteoria, että olisi jokin taho, joka pystyisi vaikuttamaan kehitykseen. Kynis.mi

Ei ole väliä vaikka geeniperimä muuttuisi ja kulttuuri muuttuisi Suomessa. Niinhän on ennenkin käynyt. Koko suomalaisuuskin on syntynyt niin että täällä on ollut jotain indo-eurooppalaista väkeä jääkauden jälkeen ja sitten tänne on tullut porukkaa Siperiasta ja sekoittunut noihin asukkaisiin, jotka ovat jopa omaksuneet tulijoiden kielen (josta sitten kehittyi suomen kieli).

Ettekö muka koulusta muista kun puh

En pidä sitä todennäköisenä.

Vierailija
145/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osa ukrainalaisista palaa ja hyvä niin.En ole kyllä koskaan törmännyt edes hyvin suomea puhuvaan rys,,, saati virolaiseen.

Vierailija
146/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti nyt kertovat noin kun sota on päällä ja pelkona joutua takaisin. Veikkaan, että noista lähtee 90% heti kun sota päättyy ja loput pikku hiljaa.

Vierailija
147/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on liian kilttejä ja kaikkien etua ajavia ihmisiä, joka kääntyy lopuksi siihen, ettei kukaan kunnioita ja heikot poljetaan maahan. Omista on pidettävä huolta, vieraita kestitä, mutta varoa.

Vierailija
148/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisarja puhuu sitä mitä monet ajattelee, mutta eivät uskalla sanoa.

Vierailija
149/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, miksi todistelet niin kauheasti, ettet ole persu, mutta? Eihän kukaan koskaan todistele sitäkään, että en ole demari tai vassari, mutta. Miksi et vain puhu asiaasi? On ihan sama, miten muut sinua määrittelevät. Älä anna valtaa heille välittämällä heidän  määrittelyistään.

Vierailija
150/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jos, vaan KUN Teemu ON oikeassa.

Teemu ei osaa edes kammata omaa tukkaansa. Vain pöljä uskoo hänen olevan oikeassa yhtään missään.

Vain juntti uskoo vasemmiston haukkuja. Mikä on tuokin tyhjäpää haukkumaan Keskisarjaa.

Vierailija
151/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisarja ansaitsee kunnian tästä.

Vierailija
152/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maahanmuuton ongelmista täytyy pystyä puhumaan ilman leimaamista. Mielestäni Keskisarja on täysin oikeassa Suomen maahanmuuttopolitiikan epäonnistumisessa. Matalapalkka-aloille tulijoita on maailmalla yksinkertaisesti liikaa.

Sen lisäksi etteivät monet varsinkaan arabimaista ja Afrikasta tulleet ole sopeutuneet tänne kovinkaan hyvin. Jos kalliita  kotoutustoimenpiteitä täytyy jatkaa vuosikausia eikä edes tulomaan kieltä opetella, ei ole kysymys rasismista kun kyseistä maahanmuuttopolitiikkaa arvostellaan.

Suomella on tällä hetkellä enemmän kuin tarpeeksi tekemistä jo omien työttömiemme ja syrjäytyneiden kanssa, lisää ei todellakaan enää tarvita. Valtion tase on kylmä ja armoton mittari toiminnan järkevyydelle.

Järkevää puhetta.

Vierailija
153/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt väännä pskaa. Ukralaiset Teemukin toivotti tervetulleiksi. He ovat ahkeria ja hyvätapaista väkeä. Pysy asiassa.

Vierailija
154/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisarjalainen politiikka on ollut arkipäivää vuosikymmeniä kanadassa, australiassa, tanskassa. Norjassa. Virossa. Latviassa. Liettuassa.

Vierailija
155/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt väännä pskaa. Ukralaiset Teemukin toivotti tervetulleiksi. He ovat ahkeria ja hyvätapaista väkeä. Pysy asiassa.

Ai miten niin toivotti tervetulleiksi? Teemu rupesi pakittamaan ja kiemurtelemaan, kun Sofia Virta otti esiin ukrainalaiset ja kysyi, onko kotouttaminen muka vienyt heiltä työhalut. Suurin osa viime vuosina tulleista pa ko laisista on ukrainalaisia, mutta siitähän Teemu ei sanonut mitään, vaan nimitteli heitä heikkolaatuisiksi.

Vierailija
156/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro persu saasta  miksi pitäisi pysyä asiassa, ette te persusaastat myöskään pysy asiassa ikinä. 

Kerro sinä miksi olet noin heikkolahjainen kommentoimaan täällä yhtään mitään. Ei järjellistä lausetta sinulta tule. 

Onko sinulla keinot vähissä, kun et osaa asiallisesti kommentoida. Onko jo hätä (pa*ka) kädessäsi? 

Vierailija
157/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin toivotti tervetulleiksi? Teemu rupesi pakittamaan ja kiemurtelemaan, kun Sofia Virta otti esiin ukrainalaiset ja kysyi, onko kotouttaminen muka vienyt heiltä työhalut. Suurin osa viime vuosina tulleista pa ko laisista on

Sä voit sen kuunnella ihan itse uudelleen, niin jää sun korvien väliin etkä kysele täällä turhia.

Vierailija
158/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisarja on oikeassa, eikä aio muuttaa tyyliään. Jos meille tulisi maahan todella ihania japanilaisia, joilla on hyvä käyttäytyminen ja kohtelias olemus. Ovat hyvin älykkäitä ja siistejä ja sopeutuvia.

Kannatetaan muista sivistysvaltioista tulijoita.

Vierailija
159/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu on liekeissä! 

🤣🤣🤣🤣 ei ole todellista! Tuosta on leikattu kaikki toisten keskustelijoiden kommentit pois. Tyhmä persukatsoja luulee että Teemu siinä jauhottaa mennen tullen ja "tytöt" vaan istuu hiljaa ja ihailee...

Katsohan kuule se alkuperäinen A-studio. Siinä saat nähdä jauhotusta, kun Sofia antaa palaa ja Teemu näyttää siltä että purskahtaa kohta itkemään. 

Vierailija
160/387 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeaikoina suurin osa pakolaisista lienee ukrainalaisia? Miksei heitä edes mainita? Ovat ilmeisesti perussuomalaisten mielestä sellaisia parempilaatuisia tulijoita. No ehkä ollut puheena, en katsonut esim.sitä a-studiota eilen. Mutta yhtälailla heidänkin kotoutumiseen ja muuhun on mennyt rahaa.

Nämä vaan jauhavat samoja juttuja. Huomio halutaan pois ajankohtaisista ja akuuteista ongelmista. Huomiota kyllä sitten saatiinkin..

Kyllähän ukrainalaiset ovat aivan toisen luokan m muuttajia kuin Lähi-idän muslimit ja afrikkalaiset. He eivät tuputa ukrainalaista, sinänsä hienoa kulttuuriaan meille, vaan pyrkivät sopeutumaan. Toki heilläkin on ongelmia, esim. kovin paljon on HIV-positiivisuutta eikä integroituminen heilläkään aina mene ihan sujuvasti. Mutta meillä on velvollisuus auttaa Eurooppaa ja varsinkin kun Ukraina puolustaa maanosaamme örkkejä vastaan. 

Lähi-idän ihmiset ovat aivan toista maata. Jokainen tietää heidän 20 x yliedustuksensa seksuaalirikostilastoissa, haluttomuutensa integroitua, ei-liberaalit mielipiteet esim. seksuaalivähemmistöistä jne. Lisäksi he lisääntyvät järkyttävällä vauhdilla ja pyrkivät pitämään kiinni ja jopa levittämään omaa kulttuuriaan, joka kaikissa objektiivisissa vertailuissa jää jälkeen suomalaisesta kulttuurista.

Ukrainalaiset ovat siis ilman muuta, ilman mitään kiertelyä tai anteeksipyyntöä, parempia tulijoita kuin Lähi-idän muslimit.

Näin se on. Keskisarja sanoi faktan kiertelemättä ja se on liikaa tässä maassa. Tästä näkee, ettei näistä asioista voi keskustella, vaan aina alkaa uhriutuminen ja rassekortin esiin vetäminen. Miksei myönnetä, että näistä asioista ei kukaan uskalla keskustella, vaan työntää päänsä pensaaseen, ettei vaan kukaan luulisi rasseksi. Tai sitten se toinen puoli, joka käyttää poliittisena aseenaan uhriutumista ja esittää maailman järkyttyneintä ihmistä, jos joku sanoo yhdenkin väärän sanan mielestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä