Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten epäsuora vihjailu seksistä

Vierailija
28.08.2025 |

Tutustuin uuteen naiseen netin kautta. Viestittelimme aikamme ja sitten sovimme treffit ulkoilualueelle, jossa kävelimme pari tuntia ja lopuksi menimme kahveille (minä pyysin ja tarjosin, kun siihen kuitenkin joku puuttuu). 

Ekoista treffeistä jäi kivat fiilikset, jatkoimme viestittelyä ja toiset treffit sujuivat polkupyörälenkin merkeissä ja rannassa auringonlaskua katsellen. Erotessa kiitin mukavasta illasta ja halasin deittiäni.

Kolmannella tapaamisella menimme elokuviin. Siellä rohkenin jo pitää deittiä kädestä kiinni. Seuraavana päivänä sain viestin, että hän ei halua tyrkyttää itseään, eikä tunkea väkisin kylään, mutta tulee kyllä jos minä pyydän.

No pyysinhän minä ja kun hän sitten tuli kotiini, niin melkein saman tien riisuimme vaatteet ja rakastelimme intohimoisesti ainakin tunnin verran.

Deitti oli selvästi seksin puutteessa kuten minäkin. Itse olisin vielä malttanut odottaa, mutta kun aloitetta tuli daamilta, niin en toki kieltäytynyt seksistä. Jäin vain eräästä toisesta keskustelusta miettimään asiaa, kun siellä väitettiin, etteivät naiset halua tavata kummankaan kotona, kun se kuulemma tarkoittaa automaattisesti että pitää olla seksiä. Miten on naiset? Kertokaa mielipiteenne.  

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin, mutta kyllähän se yleensä sen rauhallisen sisätilan vaatii, että kutupuuhat aikuisilla ihmisillä tulevat kyseeseen. Tapailin taannoin yhtä viisikymppistä naista pitkälti toista kuukautta ilman seksiä. Mutta kun ensimmäistä kertaa nainen kutsui minut kotiinsa, niin aika pian oltiin toistemme iholla ilman rihmankiertämää.

Vierailija
2/10 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä sä aloittaja nyt haluat kysyä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki jos pyydetään pyöräilemään, niin sitten pyöräillään. Mutta jos kutsutaan kotiiin, niin ei se ole kutsu kahville, ainakaan ainoastaan.

Vierailija
4/10 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme aikuisia, lähes kolmekymppisiä, kun rupesimme tapailemaan.Pyysin häntä kotiin, hän pyysi minua. Sitten seurustelemaan. Kesti häihin asti kunnes vietimme yön yhdessä. Hääyönä ensimmäinen seksikerta ja ensimmäinen kerta kun näimme toisiamme alasti.

Sen takia en pysty vastaamaan tähän.

Vierailija
5/10 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passiivitarinoitsijalla on subjektikin hukassa, aiheen lisäksi. Kiva ulkoilutarina, eipä siinä. 

Vierailija
6/10 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että nykyään miehet ajattelee, että jos nainen tulee hänen luo ekan kerran kylään, he saa seksiä.

Itse taas voisin ihan helposti mennä miehen luo treffeille, katsottaisiin vaikka leffa yhdessä sohvalla sylikkäin, vähän pussailua ehkä, eikä mitään seksiä. Nuorempanakin lähdin baarista jatkoille joskus eikä yhtenäkään kertana tapahtunut mitään pussailua ja yhdessä nukkumista enempää ekalla kerralla. 

Mutta koska tiedän miesten oletukset nykyään, en lähde heidän luo kovin helposti. Tuntemattoman luo en ollenkaan.

- sinkku N

Vierailija
7/10 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu siltä, että nykyään miehet ajattelee, että jos nainen tulee hänen luo ekan kerran kylään, he saa seksiä.

Itse taas voisin ihan helposti mennä miehen luo treffeille, katsottaisiin vaikka leffa yhdessä sohvalla sylikkäin, vähän pussailua ehkä, eikä mitään seksiä. Nuorempanakin lähdin baarista jatkoille joskus eikä yhtenäkään kertana tapahtunut mitään pussailua ja yhdessä nukkumista enempää ekalla kerralla. 

Mutta koska tiedän miesten oletukset nykyään, en lähde heidän luo kovin helposti. Tuntemattoman luo en ollenkaan.

- sinkku N

Ja sinkkuna pysynyt näillä neuvoilla =D.

Vierailija
8/10 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä enää ihmettele, jos syntyvyys on mitä on. Aikuiset ihmiset arpoo pitääkö nussia, kun tekee mieli! Ei jumalauta mitä touhuja!

Vierailija
9/10 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- sinkku N

Varmasti pystyy sinkkuna, jos asenne on tuo! Että miehet kuvittelevat saavansa, naiset kuvittelevat antavansa jne. Seksihalut ovat niin naisilla kuin miehillä. Melkoinen siveyden sipuli tämä sinkku N!

Vierailija
10/10 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää joku kysymyspalsta missä pakko kysyä jotain?

Ei aapee kertonut kuin tuollaisen tarinansa josta voi halutessaan mielipiteensä kertoa keskustelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä