Mistä ostatte vaatteenne vuonna 2025?
Tilaatteko temusta, ostatteko käytettynä vintedistä/kirppiksiltä, merkkivaatteita?
Olen ostanut lähes kaikki vaatteeni viimeisen 2 vuoden aikana käytettynä, niin tuli tälläinen vain mieleen, millaisia ovat ihmisten kulutuskäyttäytymiset muualla?
Kommentit (25)
Itse en ole vuosikausiin ostanut juuri mitään vaatteita. Kirpparin ilmaisosastolta nappaan matkaan joskus jos on jotsin sopivaa. Minulla on pari siistimpää mekkoa mitkäon tullut joskus nuorena ostettua eikä ne kulu ikinä puhki kun harvoin on mitään missä pitää olla edustava. Sukkiakaan en käytä kun jos tarvii kotoa poistua, kotona en ikinä ja alushousutkaan ei helpolla rikki kulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpahalli ja Tokmanni löytyy tuosta kilometrin päästä. Sieltä minä vaatteeni ostan.
Hävettääkö?
Ei tippaakaan.
Prismasta. En oikeastaan tarvitse uusia vaatteita, koska kaapit jo täynnä. Ajattelin loppuelämäni käyttää niitä. Parin vuoden päästä pääsen eläkkeelle, joten pienellä eläkkeellä on varmaan muitakin rahareikiä, joten kaapissa jo nyt olevat saavat riittää.
Minä ajattelin herätellä entisen harrastuksen ja alkas tekemään jotain vaatteita itse. Ei sillä halvemmalla pääse, mutta aion haastaa itseni pitkästä aikaa.
H&M