Onko mieheni työkaveri kiinnostunut miehestäni?
Ensinnäkin on lähetellyt jo pidemmän aikaa "hyvää viikonloppua" yms. viestejä.
Toiseksi on pyytänyt kolme kertaa mukaan omaan harrastukseensa.
Kolmanneksi kysyi missä mieheni on yötä työmatkalla.
Ylireagoinko? Mielestäni tuossa pientä kiinnostuksen poikasta saattaa olla. Mies kysyi minulta, että mitä tämä on. Sanoisin, että kiinnostusta.
Kommentit (19)
Mieti AP miten itse käyttäytyisit työkaveria kohtaan, josta olisit kiinnostunut. Vedä johtopäätökset siitä.
Ihanaa, bromance voi saada joskus myös aika tungettelevia sävyjä kuten tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä miesten saunailloissa tapahtuu kaikenlaista, ei kannata olla huolissaan.
Saunailtaa ei ole ollut. Ennakoin. On tulossa työmatka. Aion pitää huolen, että tuo naisoletettu ei päädy mieheni kanssa samaan huoneeseen. Vaikuttaa siltä, että mielellään päätyisi. Onneksi mies on pikkusen yksinkertainen. Ei ehkä ihan kaikkea aina tajua.
Jos ap miehesi on pienipalkkainen duunari, niin nainen ei ole siitä kiinnostunut. Jos miehesi on akateeminen, hyvässä työpaikassa oleva, niin nainen on kiinnostunut.
Ei ole sinulta pois. Keskity omiin asioihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunailtaa ei ole ollut. Ennakoin. On tulossa työmatka. Aion pitää huolen, että tuo naisoletettu ei päädy mieheni kanssa samaan huoneeseen. Vaikuttaa siltä, että mielellään päätyisi. Onneksi mies on pikkusen yksinkertainen. Ei ehkä ihan kaikkea aina tajua.
Me miehet ollaan joo vähän yksinkertaisia mitä tulee naisten osoittamaan huomioon. Yleisesti kuvitellaan, että naiset tykkää meistä enemmän kuin oikeasti tykkäävät, mutta sitten, kun joku oikeasti tykkää niin ollaan ihan huomaamattomia.
Hyvän viikonlopun toivottaminen on normaalia muun viestittelyn yhteydessä. Työmatkan yöpymisestä kysyisin itsekin. Normaalia, jos matkustetaan samoihin kohteisiin. Hyvä tietää, millainen hotelli on. Harrastuksiin pyytäminen sen sen sijaan voi olla vähän liikaa, mutta sekin riippuu taustoista.
Mitä väliä jonkun työkaverin mahdollisilla kiinnostuksilla? Ethän se sen kanssa ole parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin ihan kokemuksella sanoa, että työpaikkaromanssien syntyä ei estä kukaan muu kuin ne kaksi henkilöä, jotka ovat sitä solmimassa.
Vierailija kirjoitti:
Mieti AP miten itse käyttäytyisit työkaveria kohtaan, josta olisit kiinnostunut. Vedä johtopäätökset siitä.
En ole AP, mutta itse naimisissa olevana pitäisin etäisyyttä työkaveria kohtaan, josta olisin kiinnostunut. En vahingossakaan lähettelisi tuollaisia viestejä kuin aloitusviestissä.
Sen sijaan ne työkaverit, joista en ole kiinnostunut romanttisessa mielessä, heidän kanssaan olen hyvinkin rento, iloinen ja vitsaileva oma itseni. Mutta en kyllä heillekään lähettelisi tuollaisia viestejä. Noita harrastusviestejä voisin ehkä lähettää, jos olisi selkeää, että se harrastus on joku porukkajuttu ja hän vain sattuu kuulumaan siihen porukkaan.
Ei oo normaalia, että työkaveri laittaa viikonlopun toivotuksia yms. Jos on työpostin lopussa, niin se on tietty ok. Lähinnä jos laittelee henkkoht viestejä joiden kautta hakee kontaktia ja viestittelyä.
Kannattaa sopia miehen kanssa teidän suhteen rajat. Jokainen pariskunta päättää nämä keskenään.
Miten viikonloput on toivotettu? Tekstiviestinä vai esimerkiksi työpaikan chatissä jonkun muun keskustelun loppuun? Siinä on eroa.
Isoin punalippu on harrastukseen pyytäminen. Siis vapaa-ajan vietto kahdestaan.
Juttelisin miehen kanssa, että tietää, jos käytös loukkaa sinua. Osaa sitten suhtautua työkaveriin asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Koska et kuitenkaan voi telakoitua, ei kannata huolehtia siitä, että saunailloissa tapahtuisi mitään, missä haluaisit ja/tai voisit olla itse länsä.
Ihan tavallinen tämän päivän työpaikkaromanssi menossa. Voi olla että siitä ei tule kuin seksisuhde tai sitten he alkavat suunnittelemaan tulevaisuutta yhdessä. Vaikea sanoa kummasta on kyse kun en tunne näitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Välttäisin kuin ruttoa, joten...
Puhutkohan minusta?:D Olen nimittäin toiminut juuri tuolla tavalla. Syy siihen on ollut yksinkertaisesti se, että mies on mukava, helposti lähestyttävä sekä naimisissa. Niinpä minun ei tarvitse kantaa huolta siitä, että joutuisin torppaamaan hänen ihastuksensa, koska vaimo:)
Vierailija kirjoitti:
Puhutkohan minusta?:D Olen nimittäin toiminut juuri tuolla tavalla. Syy siihen on ollut yksinkertaisesti se, että mies on mukava, helposti lähestyttävä sekä naimisissa. Niinpä minun ei tarvitse kantaa huolta siitä, että joutuisin torppaamaan hänen ihastuksensa, koska vaimo:)
Oletko hieman naiivi vai tarkoituksella tyhmä?
Mulla on muutama tosi mukava miespuolinen työkaveri joiden kanssa on hauskaa ja osuu hyvin yhteen ajatukset. Työ on vielä henkisesti rankkaa eli ollaan aika läheisiä kaikki. En silti alkaisi lähetella omia viestejä tai toivotuksia juuri sen takia koska molemmilla on vaimo. Sen verran kunnioitan molempia ja heidän perheitä.
Ja miksi ihmeessä tekisin niin? Ehdin kyllä hoitaa tervehdykset ja muut töissä.