Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa "mennään vaan tyttöjen kanssa pitämään hauskaa"

Vierailija
28.08.2025 |

Aina ihmetellyt mitä tuo tyttöjen baari-iltojen perustelu tarkoittaa. Rajoittaudutaan nyt vaan parisuhteessaoleviin. Miten baari-illan hauskanpito tyttöjen kanssa eroaa baari-illasta puolison kanssa? Miksi se tyttöporukan (varattuja) hauskanpito tapahtuu pääosin baarissa? Miksi sinne meikataan ja pukeudutaan, ööh, sillä tavalla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa, että saat olla kätynä, juoda kaljaa ja nauttia olostasi.

Vierailija
2/11 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppejä nuollaan ristiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään nussimaan kaikki ketä kiinni saadaan!

Vierailija
4/11 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksisiskoja

Vierailija
5/11 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään muistelemaan aikoja, kun baarissa oli vielä kivaa ja saattoi löytää ihanan miehen. Vähän iloa ankeuteen.

Vierailija
6/11 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään nauttimaan miesten antamasta huomiosta ja vonkausyrityksistä. Muutenhan voisivat pitää kotibileet tyttöjen kesken. Tulee huomattavasti halvemmaksi jne. Mutta, joo ravintolaan on päästävä niitä bestiksiä tapaamaan.

Vierailija
7/11 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennään nauttimaan miesten antamasta huomiosta ja vonkausyrityksistä. Muutenhan voisivat pitää kotibileet tyttöjen kesken. Tulee huomattavasti halvemmaksi jne. Mutta, joo ravintolaan on päästävä niitä bestiksiä tapaamaan.

Mä olen viime vuosina käynyt tosi vähän baareiss, mutta kotibileis en ikinä enkä ymmärräkään sitä kotona juomista. Sairaan tylsää. Työkavereiden kanssa mökillä viel menee, mutta silloin harvoin kun on viihteellä niin kaipailen baariin. Tyttöjen iltoja ei ole ikinä. Ja ei baarin tartte olla kallis edes nykyhinnoilla. Jos juo järkevästi. Vaikka en ois juoni mitään ennen baaria mulle riittää sinne 50e. Kerran kaks vuodes en pidä sitä paljona.

Vierailija
8/11 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se tarkoittaa mm. että nainen ottaa käyttöön isoimman veskansa, jossa voi salakuljettaa sinun huomaamattasi punaiset korkkarit, minihameen, ja sheerpaidan, jotka vaihdetaan päälle vaikkapa yökerhon veskissä tai useimmiten mennessä taxissa.

Vierailija
9/11 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä, että mennään antamaan pimppiä kaikille kunnon kullilla varustetuille orhille!

Vierailija
10/11 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama asia kun miehillä. Jos parisuhde on kunnossa, niin ei ole tarvetta mennä ystävien kanssa "baariin" - tarkoitan myöhään iltaa/yötä viettämään ja hakemaan huomiota. Sillä sitähän sinne silloin nimenomaan mennään tekemään. Kontaktia baaritiskillä, tanssilattialla, seuraa samaan pöytään, ehkä jopa jonnekin jatkoille.

Jos kaipaa vain drinkkejä ja juttuseuraa kavereista, niin tämän voi toteuttaa iltapäivällä jollain terdellä tai jossain mökillä. Jos on kovat tarpeet illan/yön viettoon ilman omaa puolisoa, niin kyllähän se kertoo siitä että hakee jotain kontaktia.

Vaikka taas kohta Sari ja Virpi tulee kertomaan että ne tanssii korkkareissa miesten kanssa ja lähtee jatkoille ihan vaan siksi kun se kaverikin.

Vierailija
11/11 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama asia kun miehillä. Jos parisuhde on kunnossa, niin ei ole tarvetta mennä ystävien kanssa "baariin" - tarkoitan myöhään iltaa/yötä viettämään ja hakemaan huomiota. Sillä sitähän sinne silloin nimenomaan mennään tekemään. Kontaktia baaritiskillä, tanssilattialla, seuraa samaan pöytään, ehkä jopa jonnekin jatkoille.

Jos kaipaa vain drinkkejä ja juttuseuraa kavereista, niin tämän voi toteuttaa iltapäivällä jollain terdellä tai jossain mökillä. Jos on kovat tarpeet illan/yön viettoon ilman omaa puolisoa, niin kyllähän se kertoo siitä että hakee jotain kontaktia.

Vaikka taas kohta Sari ja Virpi tulee kertomaan että ne tanssii korkkareissa miesten kanssa ja lähtee jatkoille ihan vaan siksi kun se kaverikin.

Näin juuri. Ei mun vaimolla ole mitään asiaa mihinkään "tyttöjen iltaan". Eikä minulla mihinkään poikien mökkireissulle. Olen nähnyt lähipiirissä mihin nämä johtaa jossain vaiheessa lähes poikkeuksetta. Pettämiseen, ja eroon.  Jos mennään, niin yhdessä. Mistä jää paitsi, jos oma puoliso on mukana? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan