Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisilia

Vierailija
28.08.2025 |

Minkälainen kohde? Ensi kesää mietin, jos kahden kouluikäisen kanssa lähdettäis. Olen kiinnostunut kuulemaan kaikki kommentit! Tykätään perus rantalomista, tyyliin Mallorca. Aika kuluu pitkälti altaalla, ei tarvita museoita tms. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin viime kesänä Sisiliassa, Palermossa. Se oli oikein viehättävä 700.000 asukkaan kaupunki. Rantakin on sellainen, kuin se ylensä välimeren lomakohteissa on. 

Tosin jos aikomuksenne on vain altaalla maata, niin luulisi olevan aivan se ja sama, mihin menette. Liikkumisenkin luulisi olevan helpompaa jossain pienemmässä resortissa.

Vierailija
4/8 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Vuokatin katinkultaan Luonto kiittää. Ja pyörällä sitten, baanaa pitkin.

Vierailija
5/8 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö uima-altaita löydy lähempää? Sisiliassa olisi oikeisti nähtävää, mutta jos ei kiinnosta niin parempi pysyä kotona.

Vierailija
6/8 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa Sisiliasta! Tai sitten tästä kommentista, että mistä läheltä löytyisi hyviä uima-altaita.

Vierailija
7/8 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä 1982 tai 1983. Etnan juurellakin  käytiin. Cefalu. 

Vierailija
8/8 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisilia on Välimeren suurin saari jossa asuukin 5 miljoonaa ihmistä. Jotenkin minusta olisi vähän sääli mennä sinne vain altaalla hengaamaan, kun saari on täynnä maisemia ja historiaa, mutta jokainen tavallaan. Itse olen ollut saaren itärannikolla Taorminassa, Cataniassa ja Syracusassa ja osallistuttiin myös maksulliselle opastetulle retkelle Etnan rinteille. Oli kyllä ihana reissu.