mamalicious äitiysvaatteista/farkuista
Onko muilla mama.licious äitiysfarkkuja? Minulla on sellaiset, joissa on korkea trikoovyötärö. Pysyykö muilla sellaiset farkut hyvin ylhäällä? Minulla nuo valuu koko ajan :) Jos kävelet pitemmän matkaa, kyykistelet, ja aina kun nousee istumasta, niin pitää nostaa housuja ylös...Ei ole ollut samanlaista ongelmaa muissa äitiyshousuissa. Nämä on kylläkin ainoat farkut. Onko kaikki farkut sitten noin huonosti istuvia?Tai sitten ei vaan ole minulle sopiva malli...
Ei nämä minun farkut yhtään pienemmätkään voisi olla, koska sitten kiristäisi reisistä/lantiolta. Eli kaikinpuolin alaosa eli se farkkuosa tuntuu sopivan kokoiselta eikä ole väljät, mutta yläosan trikoo on hieman väljä. Voisiko se valuminen johtua siitä? Siinä trikoossa ei ole mitään kiristysmahdollisuutta, vaan on vain sellainen putkilo. Voisikohan siihen itse viritellä jotain? Jotain muuta kivempaa kuin henkselit?! ;) Farkut olisi muuten nätit, kivanmalliset ja mukavat päällä. Jos vaan pysyisivät päällä... ikävää olla niin usein nostelemassa housuja ylös, ei kovin eleganttia... :)
Kommentit (3)
Minä olen vastaavissa tilanteissa reilusti ottanut ompelukoneen esiin ja ommellut takasaumasta sisään sitä resoria. Mikää muu ei vaan auttanut. Farkut on niin painavaa materiaalia, että valuu helposti.
Marjo
Mullakin oli ongelmia muutamien farkkujen kanssa aiemmassa odotuksessa, sitten rakas ystäväni tutustutti minut Missy Mom -mallistoon, josta tilasinkin sitten ohuet, hyvin istuvat mustat farkut, jotka ovat olleet aivan mahtavat päällä. Vähän nekin joustaa pesumitoistaan käytössä, mutta parasta on että farkut ovat aivan kuin trikoot päällä, eli ei purista tai paina ja housut lyhennettiinkin liikkeessä valmiiksi :-)
Miulla on MamaLicious (en tiedä menikö oikein) Matalavyötäröiset farkut eli niissä on kapea resori joka jää masun alle. Ovat olleet tosi hyvät eli olen tyytyväinen. Esikoisen odotuksesta jäi vain mammahousuja joissa kangas menee mahan yli ja ne tuntuu niin ahdistaville että taitaa jäädä kaappiin.