Flunssan jäljiltä korkea syke jne
Huimaava, sumuinen olo, syke 100 levossa ja henkeä tuntuu välillä ahdistavan. Luin, että voi olla esim. sydänlihastulehdus. En kehtaa soittaa päivystykseenkään, koska mulla on vakavaa ahdistus- ja sairauspelkojen taustaa, joten pelkään, että siellä kohdeltaisiin huonosti. Tai sitten saisin vain hävetä, jos mitään vakavaa ei olisikaan
Kommentit (11)
Tuskin mitään kummallista päivystyskäyntiä vaativaa Varaa huomenna aika tk:een tai mene yksityiselle.
Itse epäilin samaa. Ei otettu vakavasti (tutkiminen jätettiin väliin) ja nyt kärsin hoitovirheestä loppuelämäni.
Entä jos soittaa tk ja sanot että syke 100 flunssan jälkeen. Entä jos pääsee labraan.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos soittaa tk ja sanot että syke 100 flunssan jälkeen. Entä jos pääsee labraan.
Voin kai huomenna kokeilla
Oon kyllä levännyt, enkä juurikaan tehnyt mitään
Joku raju juoksulenkki olis nyt hyvä niin näkee onko syytä huolestua.
Mulla oli vastaavaa oiretta viime talvena pitkän keuhkoputkentulehduksen jälkeen. Kävin päivystyksessä EKG:ssä, ei sydänlihastulehdusta. Olen myös viime vuosina hypokondrian ja paniikkioireiden takia käynyt useammin sydäntä tarkastamassa. Kyllähän se hävettää, mutta kärsimys ja pelko on silti hyvin todellista kärsijälle, joten soita terveysasemalle vaan rohkeasti.
Olen käsittänyt että flunssa voi myös (ainakin väliaikaisesti) alentaa rautavarastoja, jolloin tulee anemian oireita, joihin lukeutuvat myös noi sun listaamasi. Olen nyt itse puoli vuotta syönyt rautalisää ja edellisestä paniikkikohtauksesta on lähes yhtä kauan..
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vastaavaa oiretta viime talvena pitkän keuhkoputkentulehduksen jälkeen. Kävin päivystyksessä EKG:ssä, ei sydänlihastulehdusta. Olen myös viime vuosina hypokondrian ja paniikkioireiden takia käynyt useammin sydäntä tarkastamassa. Kyllähän se hävettää, mutta kärsimys ja pelko on silti hyvin todellista kärsijälle, joten soita terveysasemalle vaan rohkeasti.
Olen käsittänyt että flunssa voi myös (ainakin väliaikaisesti) alentaa rautavarastoja, jolloin tulee anemian oireita, joihin lukeutuvat myös noi sun listaamasi. Olen nyt itse puoli vuotta syönyt rautalisää ja edellisestä paniikkikohtauksesta on lähes yhtä kauan..
Mä melkee toivoisin et pääsisin ekg mielenrauhan vuoksikin. Silti epäilen, että puhelimessa sanoo vaan että seuraile ja siitä sit ei oo taas mitään hyötyä
Help