Miksi koulun retkiin ei voi antaa lapselle ihan puhdasta rahaa kouraan?
Ihan järjetöntä tämä, että koulun toiminta pitää olla maksutonta. Sitten vanhemmat pannaan pyörittämään tuskaisina jotain epämääräistä bistrotoimintaa, kuka leipoo nyt mokkapaloja ja kuka pullaa vanhempainillan kahvioon tai myyjäisten buffaan. Kenellä tähän aika riittää? Eikö voi sen oman lapsen osuutta kuitata vaan rahalla?
Kommentit (7)
Kenenkään ei pidä HARVA SE VIIKKO olla mitään tekemässä! Aloitus on tyhmä ja vastaus 1 myös. Lapset nauttivat tunteesta, että he vanhempineen ovat saaneet aikaan luokkaretkeen tarkoitetut varat YHTEISTOIMINNALLA.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei pidä HARVA SE VIIKKO olla mitään tekemässä! Aloitus on tyhmä ja vastaus 1 myös. Lapset nauttivat tunteesta, että he vanhempineen ovat saaneet aikaan luokkaretkeen tarkoitetut varat YHTEISTOIMINNALLA.
Mutta mitä ne lapset tekee?
Vielä helpompaa olisi olla ilman retkiä. Koulujen ei tarvitse sellaisia järjestää.
Itse annan likaista rahaa. Se on hyvä tapa pestä rahat. Höhöö!
Vierailija kirjoitti:
Ja se, että vanhempi antaa raha ei ole yhteistoimintaa? Miksi äidin pitää leipoa jotain himputin mokkapaloja?
Kun olin itse lapsi, lapset itse keräsivät rahaa myymällä vaikka joulukalentereita tms. Nyt pitäisi aikuisten olla harva se viikko jotain leipomassa tai myymässä.