Neil Young vetoaa lähinnä hyväosaisiin ja välinpitämättömiin ihmisiin
Kommentit (9)
Kysy siltä tekoaivolta, miten tuo sota saadaan loppumaan.
Olen täysin eri mieltä. Kohta 80v. Young teki juuri hienon levyn ja on taas rundilla. Hänhän laulaa ilmastonmuutoksesta, kritisoi Trumpia, puolustaa alkuperäiskansoja jne. Hieno mies.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä tekoaivolta, miten tuo sota saadaan loppumaan.
en käytä sellaista, ja tiedän että sota saadaan loppumaan, kun ihmiskuntaa ei enää ole
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin eri mieltä. Kohta 80v. Young teki juuri hienon levyn ja on taas rundilla. Hänhän laulaa ilmastonmuutoksesta, kritisoi Trumpia, puolustaa alkuperäiskansoja jne. Hieno mies.
oletko hyväosainen? mitä teet huono-osaisten eteen, muuta kuin kuuntelet Neil Yongia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko hyväosainen? mitä teet huono-osaisten eteen, muuta kuin kuuntelet Neil Yongia?
miinuksesta päätellen aloitukseni osui 100% oikeaan
moniko köyhä kuuntelee Neil Youngia ja ajattelee että se parantaa heidän elämäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoistyötä ja lahjoitan hyväntekeväisyyteen. Äänestän vasemmistoliittoa.
Kummallinen avaus. Samaa voisi tietysti sanoa lähes kaikista artisteista.
On totta, että Young laulaa enimmäkseen henkilökohtaisista jutuista, eikä ole kovin kantaaottava. Jotain yksittäisiä poliittisiksi tulkittavia lauluja on kuten "Ohio" tai "Alabama". Ei hänen lauluissaan viestiä taota ainakaan halolla päähän.
Ajattelin kyllä edelleen jatkaa vanhan suosikkini kuuntelemista. Ei maailma siitä ainakaan pahemmaksi muutu.
Neil Young, 79 v.