Kuinka yhdenvertaisuus lain edessä toimii, jos jo lähes puolet miehistä välttää asepalveluksen?
Ja nyt kun alat nyrkit pystyssä nimittelemään minua I g oriksi, ilmiannatte ketjun. Voin kertoa, että olen armeijan käynyt, se ihminen jonka sitten oletetaan puolustavan tätä maata.
On kuitenkin aika kummallista lukea jatkuvasti uutisia, kuinka joku velliperse-lauma saa vapautuksen. Ymmärtäjiä toki riittää, riittääkö niitä ymmärtäjiä silloinkin kun ei ole NHL miljonääri. Voiko tavalliset miehetkin vain ilmoittaa, että näääääh mua ei huvita käydä inttiä, kesällä on mukavampi vaikka juoda kaljaa ja käydä festareilla.
Kyllä se illuusio yhdenvertaisuudesta alkaa rapisemaan, kun jo lähes puolet luistaa vastuustaan. Meidän pitäisi uskoa, että kaikilla heillä on joku hyvä syy miksi ei voi armeijaan mennä.Ei muuta kuin ilmiantamaan ketju, lakaisemaan tämäkin ongelma maton alle, sillähän ne kaikki tässä maassa poistuvat. On kivempi elää pilvilinnoissa.
Kommentit (2)
Tämäkin foorumi on hyvä esimerkki, kuinka ette halua edes keskustella vaikeista asioista vaan haluatte elää pilvilinnoissa. Kuka tätä maata puolustaa jos ei suomalaiset, kannattaa varmaan jo ruveta miettimään tuotakin asiaa, jos kaikki lusmuilevat velvollisuuksistaan.
Eikö massailmianto spammi toiminut, muutkin osaa pelata tätä peliä.