Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko jalkojen totaalinen voimattomuus, siis väsyvät jo lyhyestä kävelystä

Vierailija
25.08.2025 |

Olla esivaihdevuosien oire?

Kierto edelleen voimissaan, heittelyä kyllä ollut n.1v ajan, mutta pääasiallisesti ilmestyvät joka kuukausi, pari x ollut 2-3kk tauko. Niveliä särkee aivan julmetusti, herättää myös aamuöisin se kipu. Väsymys suurta. Ja sitten tämä jalkajuttu, tunnen itseni aivan zombieraahkaksi.

N49, pian 50v

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samaa. Tässä iässä jalkojen verenkierto alkaa heikentyä. 

M55

Vierailija
2/6 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua. Mutta siihenkin auttaa kuntoilu.

Parhaan avun saa jos saa hormonihoidon ja kuntoilee, mutta lääkäreillä on omat kriteerinsä milloin voivat hirmoneita määrätä.

Itse sain kun limakalvot olivat niin ohuet etteivät kestäneet oikein mitään. Kuukautiset olivat silloin vielä normaalit. Hormonilääkkeeni on paikallishoito limakalvoille, mutta se on auttanut myös jalkavaivoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa, ikää 48 ja kierto heittelee. Enpä.ol tullut ajatelleeksi, että olisi, mutta voi hyvin olla

Vierailija
4/6 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. On kyllä huono kuntokin. Olen ollut tosi laiska liikkumaan. Välillä tuntuu että maitohapot nousevat jo parin sadan metrin kävelystä. 

Vierailija
5/6 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko nenän kuivuus myös vaihdevuosiin? Kauheaa kun  komme viikkoa paakkuuntunut räkää, nenä ihan kipeä jo. Ei ole muuta flunssaa, nenä vaan on todella kuiva

Vierailija
6/6 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samaa. Pienikin liikunta uuvuttaa kovasti ja lihakset kipeytyy pienimmästäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi