Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimppa

Vierailija
25.08.2025 |

Mitä ajattelet jos sinut yllätettäisiin kolmenkimpalla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin. Mutta mua ei sillä yllätetä koska tiiän ettei mies suostu. Olen yrittänyt kyllä. Mutta, ei kenenkään kannata suoriltaan yllättää voi tulla isoja tilanteita. Kannattaa ensin ainakin kysyä toiselta mitä mieltä ja si tehdä se jos näyttää vihreää valoa.

Meillä oli sama mutta mies suostui.

Heti ensimmäisen kymmenen minuutin aikana totesin ettei ole mun juttu ja koko touhu mitä mulle tehtiin ja mihin jouduin tunnin ajaksi oli kamalaa kidutusta. Tuntui kuin olisin itkenyt kokoajan mutten pystynyt ja samalla välillä tuntui hyvältä ja olin suostuvainen mutta enimmäkseen en. Olin myös ihan rikki, mutta oma vikani kun suostuttelin miehenikin siihen. 

Mies sai koko hommasta traumat, kun kuuli etten ollut nauttinut lainkaan. Hän ja muut miehet luulivat että nautin.

Hyi helvetti. Montako niitä miehiä oli ?.🙄🤮

Vierailija
22/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen silloin tällöin unia, joissa vaimoni on toisen miehen kanssa. He eivät ainoastaan nai, vaan suutelevat samalla kiihkeästi. Tähän yleensä herään, äärimmäisen kiihottuneena, kalu kovana, sydän villisti hakaten. Terapiaan en mene enkä vaimolle kerro, vaan nykyisin vaan nautin näistä riemukkaista tuntemuksista. - Tuli tälle ehkä jotain juurta seurusteluaikana. Sain angiinan keskellä kesää enkä päässyt mukaan kaveripiirimme purjehdusretkelle. Tyttöystäväni meni ja kertoi myöhemmin, että ulkomerellä oli oltu alasti koko päivä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei

Vierailija
24/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pakko kokeilla, niin siten että olisi kaksi ihan tuntematonta miestä ja minä. Ei toista naista, eikä ketään tuttua, eikä varsinkaan miestä, johon olisin rakastunut. Rakkaussuhde on kahden välinen asia. Mutta ei tämä juurikaan kiinnosta. Seksi on mulle ihan muuta kuin temppuilua, enkä saa mitään kiksiä kimppa-ajattelusta.

Vierailija
25/26 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Miehet on helppoja jos kaksi naista. Kukaann ei voisi vastustaa.

Vierailija
26/26 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle järjestettäisiin kaksi upeaa mustaa miestä, joille olisin vartaassa, olisin iloinen. Kumpikaan ei saisi pyrkiä anneliin, mutta paikkaa voivat vaihdella keskenään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi