Kimppa
Mitä ajattelet jos sinut yllätettäisiin kolmenkimpalla?
Kommentit (26)
Näen silloin tällöin unia, joissa vaimoni on toisen miehen kanssa. He eivät ainoastaan nai, vaan suutelevat samalla kiihkeästi. Tähän yleensä herään, äärimmäisen kiihottuneena, kalu kovana, sydän villisti hakaten. Terapiaan en mene enkä vaimolle kerro, vaan nykyisin vaan nautin näistä riemukkaista tuntemuksista. - Tuli tälle ehkä jotain juurta seurusteluaikana. Sain angiinan keskellä kesää enkä päässyt mukaan kaveripiirimme purjehdusretkelle. Tyttöystäväni meni ja kertoi myöhemmin, että ulkomerellä oli oltu alasti koko päivä.
Jos olisi pakko kokeilla, niin siten että olisi kaksi ihan tuntematonta miestä ja minä. Ei toista naista, eikä ketään tuttua, eikä varsinkaan miestä, johon olisin rakastunut. Rakkaussuhde on kahden välinen asia. Mutta ei tämä juurikaan kiinnosta. Seksi on mulle ihan muuta kuin temppuilua, enkä saa mitään kiksiä kimppa-ajattelusta.
Totta. Miehet on helppoja jos kaksi naista. Kukaann ei voisi vastustaa.
Jos minulle järjestettäisiin kaksi upeaa mustaa miestä, joille olisin vartaassa, olisin iloinen. Kumpikaan ei saisi pyrkiä anneliin, mutta paikkaa voivat vaihdella keskenään.
Hyi helvetti. Montako niitä miehiä oli ?.🙄🤮