Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimppa

Vierailija
25.08.2025 |

Mitä ajattelet jos sinut yllätettäisiin kolmenkimpalla?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin. Mutta mua ei sillä yllätetä koska tiiän ettei mies suostu. Olen yrittänyt kyllä. Mutta, ei kenenkään kannata suoriltaan yllättää voi tulla isoja tilanteita. Kannattaa ensin ainakin kysyä toiselta mitä mieltä ja si tehdä se jos näyttää vihreää valoa.

Vierailija
2/26 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että miehesi ei suostu?

Minulla on samanlainen tilanne. En toki tiedä mitä mieheni ajattelee kun en ole koskaan puhunut omasta fantasiastani. En tiedä miten uskaltaisin ehdottaa. Pelkään varmaan että sanoo ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on minä ja kaksi naista, niin sopii. Muuten ei sitten sovi.

Vierailija
4/26 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin. Mutta mua ei sillä yllätetä koska tiiän ettei mies suostu. Olen yrittänyt kyllä. Mutta, ei kenenkään kannata suoriltaan yllättää voi tulla isoja tilanteita. Kannattaa ensin ainakin kysyä toiselta mitä mieltä ja si tehdä se jos näyttää vihreää valoa.

Meillä oli sama mutta mies suostui.

Heti ensimmäisen kymmenen minuutin aikana totesin ettei ole mun juttu ja koko touhu mitä mulle tehtiin ja mihin jouduin tunnin ajaksi oli kamalaa kidutusta. Tuntui kuin olisin itkenyt kokoajan mutten pystynyt ja samalla välillä tuntui hyvältä ja olin suostuvainen mutta enimmäkseen en. Olin myös ihan rikki, mutta oma vikani kun suostuttelin miehenikin siihen. 

Mies sai koko hommasta traumat, kun kuuli etten ollut nauttinut lainkaan. Hän ja muut miehet luulivat että nautin.

Vierailija
5/26 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi toinen mies tai nainen. Aivan sama. Olisi mahtava piristys.

Vierailija
6/26 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tykkäisin jos oma naiseni yllättäisi minut tuomalla kolmannen ihmisen meidän seksiin. Uskoaksi näin ei tule käymään tai ainakin hän esittää konservatiivista. Vaikka yhteisessä seksissä leikitään/simuloidaan kimppa tilannetta dildolla. Pari kertaa olen yrittänyt ottaa kimppa asian keskusteluun mutta heti tullut asian päälle ruksit. Mutta itse kun asiaa mietin niin kolmannen tulisi olla varmaan olla random tyyppi.

Vierailija
7/26 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyksenä luultavasti en tykkäisi. Etukäteen sovittuna voi itse valmistautua haluamallaan tavalla sekä henkisesti, että fyysisesti.

N47

Vierailija
8/26 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aikaisemmin puhuttu että kiinnostaa niin ehdottomasti. Oisihan se mahtavaa

Vierailija
9/26 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasti parisuhteemme :)En tiedä tehdäänkö toistakertaa mutta mahtavaa oli huh huh.

Vierailija
10/26 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen sinkkuna kokeillut, eikä se minusta kuulu parisuhteeseen. Tahdon että parisuhde on kahdenvälinen asia. Tätä saumatonta kumppanuutta en ole valmis riskeeraamaan jonkun seksikerran vuoksi. Jos suhde ei toimi, siinä ei kolmas ihminen auta, oli se sitten lapsi tai seksikumppani. 

Vierailija
11/26 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama mutta mies suostui.

Heti ensimmäisen kymmenen minuutin aikana totesin ettei ole mun juttu ja koko touhu mitä mulle tehtiin ja mihin jouduin tunnin ajaksi oli kamalaa kidutusta. Tuntui kuin olisin itkenyt kokoajan mutten pystynyt ja samalla välillä tuntui hyvältä ja olin suostuvainen mutta enimmäkseen en. Olin myös ihan rikki, mutta oma vikani kun suostuttelin miehenikin siihen. 

Mies sai koko hommasta traumat, kun kuuli etten ollut nauttinut lainkaan. Hän ja muut miehet luulivat että nautin.

Fantasiatasolla toimii, minulla on pitkäaikainen 2M+N fantasia, jossa toisen miehen kanssa keskityttäisiin naisen nautintoon. Elävässä elämässä en lähtisi tuohon, ennen kaikkea siksi, että en halua tehdä mitään, mikä riskeeraisi ihmissuhdettani. Lisäksi tiedän, että häntä ei kiinnosta, joten se siitä, lopullisesti. Jos olisimme erilaisia ja haluaisimme kokeilla kimppaa, vaatisin, että kuka tahansa voi millä hetkellä viheltää pelin poikki, koska pelkäisin kuvaamaasi tilannetta.

Vierailija
12/26 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on yllätetty, siis unessa, rouva istui saunan parvessa kahden kundin välissä kun kurkkasin sinne. Molemmilla kundeilla oli erektio ja toinen runkkasi ja toinen puristeli tissejä. Pistin oven kiinni ja jätin heidät sinne ja sitten heräsin. On kiva miettiä mitä jäivät tekemään?

Vierailija
13/26 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo yllättäisi FFM kokoonpanolla niin toki lähtisin suirilta mukaan.

Jos kyseessä olisi MMF, niin lähtisin sillä ehdolla, että seuraavaksi FFM.

Tämä on tosin täysin fiktiivistä spekulointia, koska vaimo ei kuuna päivänä lähtisi minkäänlaiseen kimppaan, swingaukseen tai muuhunkaan yksiavioisuudesta poikkeavaan aktiviteettiin. Äärikonservatiivi siinä(kin) mielessä. Saatan kuvitella, että salaa häntä voisi himottaa, mutta kun kaikkea tekemistä ohjaa ajatus, että "mitähän muutkin tästä ajattelisivat" niin ei siitä kovin extremeen lähdetä.

Vierailija
14/26 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii kyllä, mutta ei mielellään yllätyksenä! 

N36

Vierailija
15/26 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/26 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitkaa puolisoksi seksipositiivia pelehtijöitä. 

Vierailija
17/26 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla on oikeita tunteita naistani kohtaan, en tykkäisi kolmannesta pyörästä. Tunteettomassa suhteessa toinen nainen kolmanneksi, miksei.

Vierailija
18/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aikaisemmin juteltu että

jommankumman fantasia niin toki. Ne täytyy toteuttaa. Mikä järki niistä on vain puhua.

Vierailija
19/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kokeilua on johtanut avioeroon? Tällä palstalla kimpassa isoa munaa saanut nainen kertoi, että pääsi makuun ja lisää oli saatava. Oma ukko ei ollut kimppatilanteessa saanut edes seisomaan. Isomunainen oli pannut useamman kerran.

Vierailija
20/26 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että miehesi ei suostu?

Minulla on samanlainen tilanne. En toki tiedä mitä mieheni ajattelee kun en ole koskaan puhunut omasta fantasiastani. En tiedä miten uskaltaisin ehdottaa. Pelkään varmaan että sanoo ei.

Riippuu ainakin osin kimpan kokoonpanosta mies suostuu aina 2n1m kimppoihin 2m1n kimpasta kannattaa kysyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi