Kävin kaupassa ja ostin jogurttia. Huomasin kotona että päiväys on 19.8.!
Kaksi kpl näin. En jaksa reklamoida mutta miten kauppa katsoo tuotteet jos myydään monta päivää vanhaa tuotetta. Nyt ollaan 25.8.
Kommentit (24)
Kaupat nipistävät työvoimasta eivätkä kiireiset hyllyjät aina ehdi valvoa päiväysten umpeutumista.
Kauppa pyrkii katsomaan mutta unohduksia sattuu. Neuvon sinua viemään jugurtit takaisin, kuitti auttaa asiassa ja saat tuoreet jugurtit tilalle. Välillä on ihan päiväys kunnossa mutta saattaa olla tuotevirhe ja silloinkin kannattaa reippaasti viedä tuote takaisin niin saa hyvityksen. Tietty jos jonkun kohdalle osuu joka viikko niin on vähän kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten itse osaa katsoa?
Katsoin kyllä ja oletin että kaikki oli samaa sarjaa kuin 11.9. päiväys. Oli näköjään seassa muutakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kyllä ja oletin että kaikki oli samaa sarjaa kuin 11.9. päiväys. Oli näköjään seassa muutakin. Ap
Mitä opit tästä? Älä oleta.
Ihan ovat syötäviä vielä, jos et jaksa viedä takaisin.
Kun itselleni kävi muutaman kerran noin, niin päädyin juuri sellaiseksi asiakkaaksi, joka ottaa tuotteet sieltä hyllyn takaa.
Kerran keräsin tietyn jogurtin vanhentuneet päivykset hedelmäosaston pussiin ja vein lihatiskin henkilökunnalle tyyliin nämä olivat vanhoja. 😌
Vierailija kirjoitti:
Sama kävi mielessä, onhan se ostajan vastuu olemassa!
Minun lähikaupassa oli kerran yli puoli vuotta vanhaa jäätelöä. No, nyt tulee joku kertomaan, ettei jäätelö mene miksikään vaikka olisi kaksi vuotta vanhaa. Täällä oli kuitenkin joku aika sitten ketju, jossa nainen oli syönyt miehelleen varatun jäätelön ja siinä suurin osa oli sitä mieltä, että jäätelö menee pahaksi oltuaan vain pari viikkoa kotijääkaapissa, joten nainen teki oikein syötyään sen jätskin.
Vierailija kirjoitti:
kuulostaa k-kaupalta
Itse sain vanhaa kanaa K- kaupasta, kun kiiressä nappasin hyllystä
Vierailija kirjoitti:
Kauppa pyrkii katsomaan mutta unohduksia sattuu. Neuvon sinua viemään jugurtit takaisin, kuitti auttaa asiassa ja saat tuoreet jugurtit tilalle. Välillä on ihan päiväys kunnossa mutta saattaa olla tuotevirhe ja silloinkin kannattaa reippaasti viedä tuote takaisin niin saa hyvityksen. Tietty jos jonkun kohdalle osuu joka viikko niin on vähän kummallista.
Ne vanhentuneet on aseteltu oikein nätisti siihen eturiviin, ihan tarkoituksella. Joku kiireinen tai huononäköinen sen siitä nappaa. Miksihän vanhaksi menossa olevia ei laputeta alehintaan?
Vierailija kirjoitti:
Minun lähikaupassa oli kerran yli puoli vuotta vanhaa jäätelöä. No, nyt tulee joku kertomaan, ettei jäätelö mene miksikään vaikka olisi kaksi vuotta vanhaa. Täällä oli kuitenkin joku aika sitten ketju, jossa nainen oli syönyt miehelleen varatun jäätelön ja siinä suurin osa oli sitä mieltä, että jäätelö menee pahaksi oltuaan vain pari viikkoa kotijääkaapissa, joten nainen teki oikein syötyään sen jätskin.
No, rasvapitoiset tuotteet eivät kestä pitkää pakastusta hyvinä. Ei varsinaisesti ole haitallisia, mutta laatu kärsii maun puolesta yli puolen vuoden pakastuksesta kotipakastimessa
Jos kauppa ei ole kaukana niin kävisin vaihtamassa, kuitti mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kävi mielessä, onhan se ostajan vastuu olemassa!
Kauppa, joka harrastaa vanhentuneiden tuotteiden myyntiä menettää asiakkaitaan.
Miksi kassa ei ole huomannut vanhentunutta tuotetta? Kaupan pitäisi palauttaa rahat kun reklamoi valokuvin kuitti mukana tuotteesta ilman, että täytyy lähtee palauttamaan kauppaan.
Tänne kumminkin jaksat reklamoida? Miksi et samalla vaivalla nillitä sinne kauppaan niin saisit uudet jugurtit? Mutta ei. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
Oletteko koskaan nähneet näitä parasta ennen päiväysten aleliputusta. Täydellä hinnalla myydään, jopa päiväysvanhoina.
Sama käynyt mulle, mutta mun aloitukset poistettiin