Mistä tietää omat vahvuutensa ja elämän tarkoituksensa?
Tiedän että olen päiväunelmoija, että minulla on ns. piilohysteerinen mielikuvitus joka on aktiivinen luomaan uusia merkityksiä ja assosisaatioita eli mielleyhtymiä. Eikö tuo ole merkki ihmiselle, että hänellä on pohdiskelun, reflektion, sanoittamisen ja luovuuden lahja? Vai olenko tekoälyn kanssa ihan väärässä?
Kommentit (6)
https://m.youtube.com/watch?v=l5jjop6Vw0U
Ehkäisypillerit estävät niitä syöviä naisia reagoimasta uhkiin ja vaaroihin. Kyky ymmärtää seuraussuhteita heikkenee.
Voi se olla myös vaikkapa psykoosipiirteinen persoonallisuushäiriökin. Se, ettet tunne itseäsi sen vertaa että tietäisit edes omia vahvuuksiasi, voisi myös viitata siihen, että mielenterveyden kanssa on ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla myös vaikkapa psykoosipiirteinen persoonallisuushäiriökin. Se, ettet tunne itseäsi sen vertaa että tietäisit edes omia vahvuuksiasi, voisi myös viitata siihen, että mielenterveyden kanssa on ongelmia.
Persoonallisuushäiriöisellä on yleensä vaikeaa erotella itseään muista. Nehän ovat rajojen rikkoutumishäiriöitä. -Ap
Minun harrastuksiin kuuluu nukkuminen ja syöminen 🙃
Kyllä vain, tekoäly on mun kanssa samaa mieltä. Ei kannata kenenkään lannistajan narinoita lukea tai alapeukutuksia ottaa itseensä 🙏🏻-ap
Elämän tarkoitus on hankkia lapsia