suvin ja antin pikkuveli
Kommentit (8)
Kiitos vastauksista! I-loppuisia olen itsekin miettinyt. Näistä suosikkeja ovat Olli, Onni ja Sami. Mutta tulisiko mieleen muita kuin i-loppuisia, jotka kuitenkin sopisivat sarjaan? Itse ole miettinyt Attea.
Ehdotuksia lisää: Suvi, Antti ja...
Herkko
Erkko
Auno
Reino
Reima
Tommi
Tuomo
Kauko
Pertti
Perttu
Kauri
Juho
Arttu
Aleksi
Oskari
Minkähän tyylistä mahdatte etsiä?
SAMU
VILI
AKU
KAAPO
SIMO
SAMPO
AAPO
AULIS
SULO
Nojandan ehdottama Santtu sopisi " kielellisesti" minusta kaikkein parhaiten ja olen nimeen kovin ihastunut! Ongelmana vain on kuollut koiramme, joka siis oli nimeltään Santtu. Olisi kai vähän outoa käydä Santun kanssa Santun haudalla...
Mitenkäs mielestänne kävisi Saku? Tykkäisin itse toisaalta, toisaalta tuntuu, ettei se ole samalla lailla " kunnon nimi" kuin Suvi ja Antti. Sama ongelma toisella suosikillani Atella ja ehkä myös ehdotetulla Vilillä. Mietin, ovatko liian " lempinimimäisiä" Suvin ja Antin jatkoksi? Mitä mieltä olette? Eniten ehkä etsisin ihan yleistä " perusnimeä" , mutta ei tunnu löytyvän mieleisiä ja siksi mietin " tyylinvaihtoa" .
Akseli
Aukusti
Eemeli
Elias
Iikka
Isto
Jaakko
Jukka
Konsta
Kosti
Miikka
Niko
Tuukka
Mielestäni Suvin ja Antin veljelle sopisi erittäin hyvin nimeksi Santtu, mutta en itse laittaisi, jos sama nimi on ollut oman perheen lemmikillä. Veljelle sopisi hyvin myös mm. Sampo, Jaakko ja Tuukka sekä Attekin.
I-loppu voisi olla mukava yhdistävä tekijä, joten tässä ehdotuksia
Jussi
Lassi
Eeli
Heikki
Iivari
Ilari
Jouni
Kasperi
Lauri
Leevi
Matti