Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kauluspaita mielelle, jolla on lyhyt ja paksu kaula?

Vierailija
24.08.2025 |

Siinähän se kysymyksessä tulikin jo ongelman ydin. Kaikki ihmiset ei ole tehty samasta muotista, mutta mm. miesten kauluspaidoissa on oletuksena kapeampi kroppa = kapeampi kaula. Ongelma on myös kauluksen korkeus.

Perus-dressmannin hyllystä ei löydy riittävästi valikoimaa. Onko se mentävä suoraan räätälin pakeille vai mitä keksisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko käyttää kauluspaitaa? Jos on niin sitten räätäliin.

Vierailija
2/6 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vain siksi, jos jollain olisi muita vinkkejä. Esimerkiksi joku mahtava kauppa, jossa olisi laajempi valikoima tai merkki jota voisi suosia.

Pakkohan ei kai ole kuin kuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin vain siksi, jos jollain olisi muita vinkkejä. Esimerkiksi joku mahtava kauppa, jossa olisi laajempi valikoima tai merkki jota voisi suosia.

Pakkohan ei kai ole kuin kuolla.

No, jopas on dramaattista!

Mun ukko teetti paidan Suomessa. Maksoi noin 100e. Hyvä tuli mittojen mukaan. Myös myös värin ja mallin sopiviksi. Ja hyvä materiaali.

Vierailija
4/6 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla ainakin on Olympin patoja, joissa on erilaisia mitoituksia kaulanympäryksen, vyötärönympäryksen ja pituuden mukaan.

Vierailija
5/6 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ongelmana on löytää kahluuhousut. Paksut reidet,niin niissä olevat saappaat on automaattisesti kokoa 44 ja siitä ylöspäin. Pitäs olla paksuille reisille ja saappaat kokoa 39. On se mullakin ongelma.

Vierailija
6/6 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ongelmana on löytää kahluuhousut. Paksut reidet,niin niissä olevat saappaat on automaattisesti kokoa 44 ja siitä ylöspäin. Pitäs olla paksuille reisille ja saappaat kokoa 39. On se mullakin ongelma.

Tunnistan ongelman. Jos tarvii isommat housut peban vuoksi niin oletetaan, että on myös pitkä. 😀