Ei huvittaisi mennä töihin huomenna.
Miksi otin työn jossa joutuu matkustamaan ja ajamaan pitkiä matkoja. Ainakin 4 päivän työmatka edessä etelä ruotsiin.
Kommentit (8)
Sen varmaan saisi vaihdettua?
Mulla on vielä viikko lomaa jäljelllä. :)
Eikä minua kouluun, pitää esseekin kirjoittaa huomista tuntia varten. Voisin hyvin kärsiäkkin rahan takia, mutta tähän tarvii vaan omaa motivaatiota.
Ja monet kadehtii, kun pääset reissaamaan töissä😂
Sellaista se on. Itse tein aikanaan reissuhommia. Keikat kesti noin viikosta kahdeksaan viikkoon. Kyllähän tuo nuorena miehenä meni. Pitkää päivää/yötä tehtiin ja viikonloput myös. Ei se mitään herkkua ollut. Päivä töissä, hotellille ja pieni siistiytyminen. Sitten syömään ja pari kaljaa, nukkumaan ja samaa lähestulkoon koko reissu. Joskus asiakkaitten kanssa vähän rennommin ja pitkän kaavan kautta, mutta aamulla töihin. Viikonloput tehtiin myös töitä. Maat vaihtui, mutta ei niissä mitään nähtävyyksiä ehtinyt kattelemaan.
Must on ihan kivaa mennä töihin. Ekaa kertaa elämässä olen sellaisessa työssä, jonne ainakin toistaiseksi on kivaa mennä.
Minä yritän aina mahdollisuuksien mukaan pitää maanantain etäpäivänä. Huomenna onnistuu, Ensi viikolla ei, kun ovat p-kele tökänneet hovin istunnon ma-aamuun.
Onneksi itsellä ei noita reissuja ole. Etenkin nykyään, kun kauempana olevat oikeudet hoituvat hyvin etäyhteyksillä. Esim. tuleva Turun oikeus hoituu siten, että menen asiakkaan kanssa Espoon KäOteen etäyhteyden päähän.
Sympatiat apeelle, ja muillekin, joilla reissuhommia. Ne rasittavia niin fyysisesti kuin henkisestikin.
asianajaja, N53
Onneksi on etäpäivä. Paljon hommia kyllä huomiseksi, joita todennäköisesti ei edes tehdä virallisessa työajassa, kun on pari kokoustakin , mutta ei ahdista yhtään kun ei tarvitse lähteä minnekään.
Töihin vaan reippaasti.