pääsiäsen menovinkkejä pääkaupunkiseudulla?
mitä voisi tehdä perjantaina ja sunnuntaina kun uimahallit yms. ovat kiinni? lapset 1v ja 3 v.
Kommentit (8)
Nykyään moni paikka on auki pääsiäisenkin ajan.
http: //www. hel2. fi/tourism/FI/tapahtumahaku. asp
Koska se on just remontoitu, sinne pääsee uimaan yhdellä eurolla pääsiäisen ajan.
Kannattaa tarkistaa muutkin uimahallit, olen joskus käynyt uimassa pääsiäispäivänä.
Gardeniassa ja talvipuutarhassa saattaa olla jotain pääsiäisenä. Ainakin ennen talvipuutarhassa oli pääsiäisnäyttely.
Ettekö te nauti rötköttelystä kotona? Leikkii, pelaa, syö ja juo. Ja touhuilee kukakin mitä touhuilee.
Mutta Järvenpäässä on tivoli, jos äksöniä kaipaa.
4 päivän viikonloppu. Itse ainakin tahdon tehdä jotain muutakin kuin rötkötellä sinä aikana. Haluan viedä lapset katsomaan Sinebrychoffin taidemuseon eurooppalaisten naistaiteilijoiden näyttelyä. Sekä sitten voisi mennä kuuntelemaan Cantores Minoresin konserttia kirkkoon. Olen ateisti, mutta se ei haittaa kauniista musiikista nautiskelua.
Jos on ollut tosi kylmä niin silloin ei olla menty. Mustikkamaan kautta pääsee/joutuu menemään.
Lautta vissiin alkaa kulkemaan toukokuun lopussa?
Onneksi meillä jo isompi lapsi niin voidaan mennä keilaamaan ja leffaan yms.
Varmastikin ulkoilua (esim Nuuksiossa) ja leffojen katsomista moni harrastaa jos kotona on.