Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla puhua puhelimessa. Yks mies kenen kans oon viestitellyt, haluaisi puhua ja kohta tää juttu kaatuu siihen kun en uskalla

Vierailija
23.08.2025 |

Miten saisin rohkaistua mieleni? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa enempää miehen aikaa. 

Jos puhelimessa puhuminen ahdistaa noin paljon, niin ethän sä koskaan uskalla tavatakaan jne. 

Vierailija
2/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelimessa puhuminen pelottaa noin, miten kehtaat tavata, entä intiimijutut ja vaikka vessassa käynti? Ei susta ole suhteeseen, et sä pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa hikikomori

Vierailija
4/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää puhuko, ehdota tapaamista

Vierailija
5/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos homma kaatuu jokatapauksessa mitä menetettävää sulla on? Mitä yleensä pelkäät. Lyö luuri korvaan sit jos alkaa ahdistaa tai keksi hätävale. Sano akku loppuu pierettää palataan byee..

Vierailija
6/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulut terapiaan, et deittailemaan.

Vierailija
7/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄🙄🙄

Vierailija
8/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhelimessa puhuminen pelottaa noin, miten kehtaat tavata, entä intiimijutut ja vaikka vessassa käynti? Ei susta ole suhteeseen, et sä pärjää.

Ihmiset jotka ei ole paljoa treffaillut voi pelätä näitä tilanteita ei se tarkoita etteikö olisi suhteeseen. Moni ei uskalla soittaa arkipuheluitakaan virastoihin jne.

Vierailija
9/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
10/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat vaan anna sen ukon puhua ja vastailet vaan. Kyllä se siitä lähtee jos ln lähteäkseen.

Vierailija
11/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sitten olisin vannonut että aloitus on provo. Nyt olen törmännyt tällaiseen caseen omassa elämässäni. En silti tiedä miten ongelman voi ratkaista tai pommin purkaa?

Vierailija
12/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykännyt yhtään soitella näitä ensipuheluita sinkkuna mieluummin menin vaan tapaamaan. Inhoan puhelimessa oloa ylipäätään olen silti ollut ja olen pitkässä suhteessa. Naurettava väite ettei olisi suhteeseen tuollaisista empatiakyvyttömistä lähinnä ei ole. 

Vierailija
13/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, sama oli mulla. En tykkää muutenkaan puhua puhelimessa kenenkään kanssa. Teet paperille valmiiksi lauseita esim kysymyksiä. Mitä tykkäät harrastaa? Minkä tyylisestä ruuasta pidät? Mitä olet tehnyt viime viikkona? Mitä unelmia sinulla on?

Voit keksiä ihan mitä vaan. Kun sulla on se paperi, voit lukea suoraan siitä eikä tarvitse miettiä mitä sanoa. Kun kysyy sulta jotain ni vastaat mitä mieleen tulee. Ja kaikkiin kysymyksiin voi vastata, Nyt ei tule mitään mieleen, mutta mitä mieltä olet ja keksit siihen valmiin lauseen.

Muista että molemmat jännittää ihan samalla tavalla, ehkä hänellekin se puhelu voi olla vaikea.

Vierailija
14/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset pissikset ovat kyllä tosi noloja. Mikä ahdistaa milloinkin... sitä se luuriin tuijottelu tietää 

Vierailija
15/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kaikki peräkammarin runqarit lyttäämässä jotka ei saa ensimmäistäkään viestiä edes äideiltään.

Vierailija
16/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkan vielä kun soitin johonkin virastoon, niin mulla oli valmiit lauseet kirjoitettuna Minun nimeni on xxxxx ja soita koska minulla on tällainen ongelma.. laitoin paperille myös esim osoitteeni ja tietoni, koska se soitto monesti oli niin kuormittava ettei aivot toiminu eikä muistanut mitään.

Vierailija
17/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinäruusu kuihtuu?

eikä myöskään kannata olla juovuksissa.

Vierailija
18/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai se suhde siihen voi kaatua? Kai olet sanonut että puhelimessa puhuminen ahdistaa ja ujostuttaa?

Vierailija
19/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kun suostuin viimeksi tällaiseen niin sieltä alkoi seksuaalinen ahdistelu mukavan 5-minuttisen juttelun jälkeen.

Jos suostut puheluun niin mieti valmiiksi mitä teet jos mies alkaa läähättämään tai nostaa esiin jotain perverssiä.

Vierailija
20/21 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tuhlaa enempää miehen aikaa. 

Jos puhelimessa puhuminen ahdistaa noin paljon, niin ethän sä koskaan uskalla tavatakaan jne. 

Niinpä. Seksilinjat ja prostituutit ovat olemassa miehille, jotk eivät halua tuhlata aikaansa.